Renault se udružuje s Kinezima zbog novog Twinga. Evo šta to znači

Radikalne promjene

14.06.2024. 11:36
  • Podijeli:
renault twingo-666c0f02d4a6d.webp Foto: Renault

Renault se udružio s kineskom inženjerskom kompanijom kako bi razvio svoj gradski automobil Twingo po cijeni nižoj od 20.000 eura, nakon što su pregovori s Volkswagenom o potencijalnoj saradnji završili bez uspjeha.

Dva su poduzeća procjenjivala mogućnost zajedničkog razvoja svojih ulaznih gradskih električnih vozila. No Volkswagen će ipak samostalno raditi na svojem sličnom modelu ID 1, koji će u proizvodnju ući 2027. godine.

Renaultu će umjesto toga pomagati neimenovana kineska proizvodna kompanija, za koju se vjeruje da je dobavljač, a ne proizvođač automobila.

"Želio sam pokazati da europska industrija može raditi zajedno kao tim, stoga mislim da je ovo izgubljena prilika", rekao je izvršni direktor Renault Grupe Luca de Meo za Reuters nakon završetka pregovora, no rad na Twingu je nastavljen.

Retro supermini trebao bi biti predstavljen krajem 2025. godine, a u prodaji bi se trebao naći u prvim mjesecima 2026. godine, prema trenutnim planovima. Završetak koncepta dogodio se početkom ove godine, a Renault se obvezao na 24-mjesečni razvojni ciklus.

De Meo je za Autocar izjavio da je partnerstvo s neimenovanom kineskom kompanijom ključno za postizanje ovog ambicioznog razvojnog vremenskog okvira i pronalaženje učinkovitosti koje kompanija može primijeniti kako bi smanjila troškove.

Na pitanje kako će Renault učiniti Twingo profitabilnim, rekao je: "To ćemo postići radikalnom promjenom proizvodnog inženjeringa i nabave komponenti."

Plan Renaulta je da više ne traži od dobavljača da svaku veliku komponentu razvija iznova, po detaljnim specifikacijama, nego da se, kad je to moguće, koristi ono što već postoji u drugim autima, prenosi Index.hr.

"Imamo istraživanja koja dokazuju da će novi Twingo imati 75% manji utjecaj na okoliš od prosječnog evropskog automobila sada", rekao je De Meo. "Kad bi svi automobili u Parizu bili mali i ekonomični kao Twingo, oslobodili bismo prostor na cestama ekvivalentan površini od 60 nogometnih igrališta! A Pariz je prilično mali grad..."

Ubrzanje razvoja malih električnih automobila poput Twinga posebno je važno u ovom kontekstu, sugerisao je De Meo, jer "vlasti će zatvarati gradove za automobile s motorima na unutrašnje sagorijevanje".

Šef Renaultove proizvodnje Bruno Vanel rekao je da suradnja s kineskom kompanijom znači da Renault ima bolji uvid u "tehnologiju koja dolazi i možemo bolje prilagoditi nove tehnologije, preuzeti manje rizika i trošiti manje na razvoj".

Renault još nije odlučio koja će tvornica proizvoditi Twingo, ali Vanel je rekao da industrijski kompleks ElectriCity, smješten na sjeveru Francuske, omogućava lokalnu proizvodnju po konkurentnim cijenama.

"Imamo baterije koje se proizvode i sastavljaju blizu tvornica. Električni motor se gradi nedaleko od toga [u Cléonu]. Tvornica koja proizvodi Scenic i Mégane proizvodit će Renault 5 – dakle, svi električni automobili u prilično velikim količinama, što smanjuje trošak", zaključio je Vanel. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()