Novi Twingo dolazit će iz Slovenije i bit će najjeftiniji Renault

Volkswagen je najavio ID.2, iz Stellantisa dolaze Citroen e-C3 i Fiat Panda

15.11.2023. 13:50
  • Podijeli:
twingo renault-6554ab8bdb438.webp Foto: Renault

I Renault ulazi u utrku za lansiranjem što jeftinijeg ulaznog električnog modela.

Volkswagen je najavio ID.2, iz Stellantisa dolaze Citroen e-C3 i Fiat Panda, a koncern predvođen Renaultom već ima Daciju Spring kao najjeftiniji električni auto u Evropi.

Međutim, iz ove grupe se očekuje još bar jedan električni model, koji bi mogao ozbiljnije konkurirati već poznatim novitetima. Najnovije informacije govore kako će taj model biti pozicioniran ispod novog Renaulta 5, koji će također biti u domeni ispod 25.000 eura, prenosi Index.hr.

Još uvijek neimenovani novitet naslijedit će u gami poziciju Twinga, a najnovije insajderske informacije govore kako će se proizvoditi u Novom Mestu u susjednoj nam Sloveniji. Podsjetimo, Slovenci proizvode aktualni Twingo, koji će se očito povući iz proizvodnje.

Nije jasno hoće li i ovaj gradski model koristiti platformu CMF-BEV kao i nepuna četiri metra dugačak Renault 5, ali je sigurno da će biti osjetno manji. U ranijem intervjuu za Autocar šef Renaulta Luca de Meo izjavio je kako će japanski kei automobili biti uzor u "demokratizaciji“ vlasništva električnih vozila u Evropi.

I sad ono najbolje. Iako nas dvije godine dijele od dolaska ovog modela, on će navodno biti prikazan već danas. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()