Novi Rafale: Upoznajte top model iz Renaulta

Automobil raspolaže s nekoliko funkcija koje se temelje na umjetnoj inteligenciji i služe za pomoć vozaču i putnicima

20.06.2023. 07:50
  • Podijeli:
renault 2 renault-64913e18ec15a.webp Foto: Renault

Renaultje ususret Paris Air Showu premijerno predstavio novi Rafale, atraktivni coupe-SUV koji će zasjesti na top mjesto game gdje su nekad bili R25, Safrane, Vel Satis i Avantime.

Osnova je ista koju koriste manji Austral i veći Espace, CMF-CD, a dizajnerski potpis na tragu do sada najatraktivnijeg Renaulta, modela Megane Conquest. Naravno, ovaj je coupe-SUV broj veći i mjerama dužine od 4.71 m, širine od 1.86 m te visine od 1.61 m nastupa kao treći francuski predstavnik, nakon Peugeota 408 i Citroena C5 X, a još jedan ozbiljan rival konkurenciji koja još uvijek uglavnom dolazi iz premium segmenta. Upravo tako, Rafale se može doživjeti i kao francuski odgovor na primjerice BMW X4.

Pritom valja imati na umu kako ovaj Rafale i borbeni avion nemaju puno dodirnih tačaka. Osim vjerovatno Dassaultovog cijenjenog softvera koji vjerobatno koriste i Renaultovi konstrukteri.

Rafale pažljivo slijedi najnoviji dizajnerski izraz marke. Sprijeda tako dobiva 'zašiljene' LED-ice, a na koje se nastavlja pomalo agresivno krojen prednji kraj. Linija krova je snažno položena u coupeovsku formu, a stražnji kraj zatvara kut od 17 stepeni. Prema proizvođaču, to je taman tako da ne treba stražnji brisač koji bi narušavao sklad forme.

Dvobojna kombinacija uključuje crne detalje u sjajnom finišu koji izgleda odlično, ali ne prašta nenamjerne dodire s čvrstim preprekama. Konačno, Renault je proširio paletu boja novim nijansama poput biserno bijele i alpsko plave, prenosi Index.hr.

Interijer je jednako atraktivan. Dominira digitalni kokpit, a s 12.3-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, 12-inčnim okomito orijentiranim zaslonom osjetljivim na dodir te 9.3-inčnim head-up zaslonom. Prostora ne bi trebalo nedostajati, posebno u prtljažniku koji guta 530 litara prema VDA.

Pogađate, kao i Espace i Rafale dijeli tehnologiju s Australom. Ali ovdje nema kompromisa pa se ne nudi ništa manje od hibrida. Samim time Rafale će biti ekskluzivniji i manje dostupan širem krugu kupaca, ali itekako poželjan.

Dakle, start je hibrid od 200 KS i 205 Nm koji čini 1.2 turbo trocilindraš od 130 KS u kombinaciji elektromotora i baterije od 2 kWh. Snažniji hibrid je plug-in s dodatnim elektromotorom straga i ukupnih 300 KS isporučivih u obliku 4x4 pogona.

I na kraju spomenimo nekoliko posebnosti. Sjedala od Alcantare u inačici Renault Rafale Esprit Alpine perforirana su te se kroz njih nazire plava obloga od tkanine s moare efektom – vidljivim i na masci hladnjaka. Logotip u obliku slova A i strelice na gornjem dijelu naslona svijetli i treperi u skladu s otkucajima srca, simbolizirajući val uzbuđenja koji vas preplavi kad se približite automobilu.

Automobil raspolaže s nekoliko funkcija koje se temelje na umjetnoj inteligenciji i služe za pomoć vozaču i putnicima. Sistem u većini slučajeva aktivno predlaže određene radnje – primjerice da isključite klima-uređaj ako je prozor otvoren ili da ga uključite ako je vanjska temperatura previsoka.

Prodaja u Evropi počinje idućeg proljeća, a bliže terminu bit će poznate i cijene. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()