I Opel ima novi logo: "Munja" je modernizovana

Još bolje korištenje logoa munje u naporima da pokaže svoju posvećenost elektrifikaciji

28.06.2023. 10:39
  • Podijeli:
Opel logo_Opel-649bee8a2e69a.webp Foto: Opel

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih brendova koji su odlučili da modernizuju dizajn svog logotipa.

Da bi bili u skladu sa trendovima digitalizacije i elektrifikacije, svi se opredjeljuju za jednostavniji dvodimenzionalni pristup lišen suvišnih detalja.

Njemački brend nije izuzetak, a pritom može još bolje da koristi svoj logo munje u svojim naporima da pokaže svoju posvećenost elektrifikaciji, piše B92.

Opel će zato od 2028. proizvoditi isključivo električne modele, a prije toga će akcenat staviti na elektrifikovane automobile (hibride).

Kraj ove godine želi da dočeka sa 15 elektrifikovanih modela, a prvi automobil sa novim logom stiže sljedeće godine. To je potvrdio lično prvi čovek kompanije, Florijan Huetl.

Pritom nije otkrio ime modela koji će imati čast da prvi nosi novu Opelovu značku.

Sve će biti mnogo jasnije u septembru na sajmu automobila u Minhenu, gdje će Opel promovisati novi logo, kao i brojne novitete pripremljene za skoriju budućnost.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()