Citroen dobio novi logo

Deseta verzija u historiji marke

28.09.2022. 07:31
  • Podijeli:
citroen-new-logo-and-slogan citroen-1664343084542.webp Foto: Citroen

Nakon niza proizvođača i Citroen je odlučio modernizirati svoj logotip kako bi se bolje prilagodio digitalnom svijetu.

Novi logotip donosi i novi korporativni identitet marke. U pitanju je deseta verzija logotipa u historiji marke stare 103 godine, ali i prva koja se oslanja na originalni ovalni logotip iz 1919. godine.

Novi dizajn reinterpretacija je izvornog dizajna koji je prvi koristio osnivač marke, André Citroën, nadahnut uspjehom svojeg prvog poduzeća za preradu metala koje je proizvodilo helikoidne zupčanike chevron dizajna, prenosi Index.hr.

Poznati i tehnički nadahnut izraz „deux chevrons” otad je u središtu identiteta marke Citroën. Vertikalno postavljen ovalni oblik definitivno uvodi novi smjer dizajna proizvoda.

 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()