Apple primoran da se izvine zbog reklame za novi iPad

Reklama, koju je u utorak objavio izvršni direktor Applea, Tim Cook, prikazuje mašinu kako gnječi razne predmete

11.05.2024. 08:30
  • Podijeli:
ipad pro profimedia-663a4179286df.webp Foto: Profimedia

Američki tehnološki gigant Apple bio je primoran da se izvine nakon reakcije korisnika društvenih mreža na reklamu za najnoviji iPad koja prikazuje hidrauličnu presu industrijske veličine koja drobi kreativne predmete uključujući muzičke instrumente i knjige.

Reklama, koju je u utorak objavio izvršni direktor Applea, Tim Cook, prikazuje mašinu kako gnječi razne predmete – od klavira i metronoma do limenki boje i video igre – prije nego što se na njihovom mjestu pojavi iPad Pro. U reklami se tada kaže: “Najmoćniji iPad ikada je i najtanji.”

Komentatori na društvenim mrežama drugačije su ocijenili sugestiju da iPad može ugurati kulturnu snagu čovječanstva u objekt dubine 5 mm. Glumac Hugh Grant napisao je na X-u da je reklama predstavljala “uništenje ljudskog iskustva, zahvaljujući Silicijumskoj dolini”.

Justine Bateman, američka filmska režiserka koja je takodje kritikovala utjecaj umjetne inteligencije na filmsku industriju, napisala je na X-u: “Zašto je Apple napravio reklamu koja uništava umjetnost? Tehnologija i AI znače uništenje umjetnost i društva općenito.”

Apple se kasnije izvinio i priznao da je reklama pogrešno procijenjena.

“Kreativnost je u DNK Applea i veoma nam je važno da dizajniramo proizvode koji osnažuju kreativce širom svijeta”, rekao je Tor Myhren, Appleov potpredsjednik marketinških komunikacija, u izjavi poslanoj trgovačkoj publikaciji Ad Age. “Naš cilj je uvijek slaviti bezbroj načina na koji se korisnici izražavaju i oživljavaju svoje ideje putem iPada. Promašili smo sa ovim videom i žao nam je.”

Mediji izvještavaju da je Apple otkazao planove za prikazivanje reklame na TV-u, iako je ona i dalje online na Cookovom X nalogu i na YouTubeu.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()