"Zaključavanje cijena": Mogu li to i male trgovine?

Do sada je 15 velikih trgovina potpisalo protokol o učestvovanju u projektu kojim se cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda "zaključavaju" na period od tri mjeseca

14.12.2023. 21:33
  • Podijeli:

Do sada je 15 velikih trgovina potpisalo protokol o učestvovanju u projektu kojim se cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda "zaključavaju" na period od tri mjeseca.

Kako nam je potvrđeno iz Federalnog ministarstva trgovine u međuvremenu su stigli pozivi i upiti još nekoliko trgovina koje žele da učestvuju u projektu.

Od sutra će proizvodi biti zaključani u 15 velikih trgovačkih lanaca: YimoR, UDT Best, Konzum, Merkator, Bingo Hoše komerc, Amko komerc, Dobrinja, Robot, Naš Market, Deny prom, Madi, Namex, Neo Tim i Sofa.

Osim toga, do sada se prijavilo i sedam manjih trgovina koje će "zaključati" cijenu minimalno 20 proizvoda.

Kampanja na snagu stupa sutra, a trajat će do 15. marta naredne godine.

Trgovine će, kako je rečeno, na ulazu imati istaknut plakat na kojem se nalazi logo projekta te proizvodi sa prijašnjom i "zaključanom" cijenom.

U "zaključanu" cijenu ne mogu biti uvršteni akcijski proizvodi.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()