Novi projekat za male proizvođače u RS: “Od polja do stola"

Prava domaća, kvalitetna hrana, nikada ne izlazi iz mode

14.12.2023. 20:30
  • Podijeli:

“Od polja do stola" naziv je novog projekta u Republici Srpskoj, pokrenutog da bi lokalnim, prvenstveno malim proizvođačima domaćih proizvoda, omogućio put do krajnjih potrošača. Svoje proizvode, danas je predstavilo 20 malih proizvođača.

Ono što su izlagači donjeli i predstavili, učenici Ugostiteljske i Poljoprivredne škole su pripremili i poslužili. Jedni zahvalni na prilici da pokažu umjeće u spremanju hrane, a drugi što su dobili priliku da pokažu proizvode koji mogu da se uključe u gastronomsku ponudu ugostiteljskih objekata.

"Tu su pesto sosovi koji se jako lijepo kombinuju sa pastama i pečenjem, dalje kakao krem sa sirupom agave umjesto sa šećerom koji je jako pogodan za sve vrste deserta u restoranima za one koji izbjegavaju rafinisane šećere", kaže Siniša Pepić, poljoprivredni proizvođač marke "Šarena ljelja".

"Mi smo relativno mlada poljoprivredna zadruga koja je uspjela da sakupi i sačuva stare sorte žitarica, te od njih proizvede itegralna brašna i učini ih tržišno prihvatljiva na BiH tržištu, poručuje Radomir Vukelić, direktor Poljoprivredne zadruge "Klekovača" iz Drinića.

Prava domaća, kvalitetna hrana, nikada ne izlazi iz mode.

"Nama dolaze, pogotovo u većim sredinama, veliki broj ljudi  koji žele da probaju upravo to. Ugostiteljski objekat koji nema domaćih proizvoda vjerovatno ne može računati na duži vremenski period na ozbiljnije bavljenje ugostiteljstvom", kaže Goran Kurtinović, predsjednik Udruženja Horeca RS.

"Ono na čemu mi kao Ministarstvo radimo, na čemu iniciramo, da povežemo naše proizvođače domaćih proizvoda sa našim ugostiteljima i da u našim i hotelima i restoranima, i za domaće i za strane turiste, prezentujemo, pored one naše prirodne ljepote koju imamo, netaknute prirode, dobrih domaćina, i odlične i najbolje proizvode koji će moći probati samo u našim hotelima u našoj RS", ističe Denis Šulić, ministar trgovine i turizma RS.

A to pokušavaju i kroz provođenjem kampanje "Naše je bolje".

Turistička ponuda bez domaćih proizvoda nije kompletna, a ni potpuna. 

Većina turista na Balkan dolazi upravo zbog domaćih proizvoda i žele ekstra kvalitet, a što je svima na korist.
 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()