Dobra prilika za one sa plićim džepom: Uskoro kreće proizvodnja jeftinih e-automobila u Evropi

Tavares i izvršni direktor Leapmotora Žu Đangming (Zhu Jiangming) nisu iznijeli pojedinosti o tačnim lokacijama na kojima bi mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.

17.05.2024. 07:40
  • Podijeli:
fabrika brenda avatr, električni automobili, kineska frabrika električnih automobila - 11 jan 2024 - profimedia-6644c31b851a1.webp Foto: Profimedia

Proizvođač automobila Stellantis od septembra počinje da prodaje električna vozila svog kineskog partnera Leapmotora

Tavares i izvršni direktor Leapmotora Žu Đangming (Zhu Jiangming) nisu iznijeli pojedinosti o tačnim lokacijama na kojima bi mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.

Proizvođač automobila Stellantis od septembra počinje da prodaje električna vozila (EV) svog kineskog partnera Leapmotora u devet evropskih zemalja kako bi proširio svoju ponudu jeftinih automobila, rekao je u utorak čelnik kompanije Karlos Tavares (Carlos).

Prodaja zajedničke kompanije Stellantisa i Leapmotora proširit će se na Južnu Ameriku, Bliski Istok i Afriku, kao i Indiju i Aziju, ali i Pacifik, počevši od četvrtog tromjesečja 2024, rekao je Tavares u kineskom gradu Hangžou gdje je sjedište Leapmotora.

Zajednička kompanija po imenu Leapmotor International, koja je u 51-postotnom vlasništvu Stellantisa, ima za cilj da prodaje električna vozila Leapmotora van Kine i također da ih proizvodi izvan Kine, oslanjajući se na Stellantisova proizvodna uporišta.

Ona je do šireg partnerstva sklopljenog između dvije grupacije, nakon što je francusko-italijanska grupa prošle godine objavila da kupuje 21posto udjela u Leapmotoru za 1,6 milijardi dolara.

Preko zajedničke kompanije, Stellantis ima ekskluzivna prava za proizvodnju, izvoz i prodaju proizvoda Leapmotora izvan Kine. To je prva takva mogućnost jednom etabliranom zapadnom proizvođaču automobila u vrijeme kada brojni kineski proizvođači, uključujući BYD, Chery i Dongfeng najavljuju ili razmatraju nova proizvodna postrojenja u Evropi.

Tavares i izvršni direktor Leapmotora nisu iznijeli pojedinosti o tačnim lokacijama na kojima bi se mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.

No, Tavares je rekao da će se sve odluke u vezi za proizvodnju temeljiti na procjeni troškova i kvalitete, te da bi među mogućim lokacijama mogla biti Stellantisova fabrika u Tičiju u Poljskoj.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()