Hemofarmov Probiotic dobitnik priznanja Superbrands BiH 2023

Projekt Superbrands Worldwide je međunarodni projekt koji trenutno djeluje u 90 zemalja svijeta

Autor: PR tekst
13.07.2023. 10:37
  • Podijeli:
Probiotic-64afb7bacbb7f.webp Foto: PROMO

Hemofarmov Probiotic dobitnik je titule Superbrands BiH 2023 koju dodjeljuje najveći svjetski nezavisni arbitar za brendiranje - Superbrands Worldwide.

“U godini kada obilježavamo 20 godina PROBIOTIC-a i 20 godina fabrike Hemofarm u Banjaluci ovo značajno priznanje dolazi kao kruna našeg rada. PROBIOTIC je dio velike porodice probiotskih preparata u našem portfoliju i zasigurno njen najstariji i najpoznatiji član. Probiotski sojevi koje sadrže naši probiotici nastali su kao rezultat više od 80 godina istraživanja u Institutu Lallemand Rosell i ispunjavaju stroge kriterijume po pitanju tehnologije izrade, kvaliteta i efikasnosti. Titula Superbrands jeste još jedan pokazatelj kvaliteta i prepoznatljivosti PROBIOTIC-a, zbog čega je sve ove godine, nezaobilazan dio kućne i putne apoteke“, rekao je direktor marketinga i prodaje Hemofarma za CHC proizvode Dragan Ristić.

Odabir brendova za Superbrands BiH odvija se u dvije faze. Prva faza obuhvata istraživanje javnog mnjenja, odnosno tržišta potrošača. U dugoj fazi se ocjenjuju brendovi od strane Stručnog vijeća koje čine osobe iz oblasti marketinga, prodaje, manadžmenta, medija i profesionalnih organizacija, a koje se formira za svaki godišnji ciklus. 

„Prema definisanom procesu samo 1% od ukupnog broja prisutnih brendova na tržištu ostvaruje mogućnost da bude dio ovog projekta. U skladu s tim brand PROBIOTIC je uspješno prošao cenzus za ovu godinu i time zasluženo ponio titulu Superbrands BIH“, istakla je direktorica Superbrands BiH Slađana Vranac.

Projekt Superbrands Worldwide je međunarodni projekt koji trenutno djeluje u 90 zemalja svijeta, a od ove godine je prisutan i na BIH tržištu. Kao najveći svjetski arbitar brendova, pored promocije kulture brendiranja, vrši i verifikaciju brendova na svakom lokalnom tržištu gdje vrednuje 4 osnovne odlike kod brendova: kvalitet proizvoda ili usluge, pouzdanost, diferencijaciju/različitost u svojoj oblasti i emotivni učinak koji ima kod konzumenta/potrošača.
 

  • Podijeli:

Tagovi

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()