Meghan Markle u suzama: 'Nije fer'

Vojvotkinja od Sussexa najavila je svoj novi poslovni poduhvat u martu

22.05.2024. 11:48
  • Podijeli:
meghan-markle-princ-harry-profimedia.jpg

Meghan Markle je navodno "u suzama" zbog "nepravedne kritike" njenog novog brenda American Riviera Orchard.

Vojvotkinja od Sussexa najavila je svoj novi poslovni poduhvat u martu, i u početku je dražila fanove nejasnim detaljima o svom brendu. U zagonetnom videu koji je umjetnički snimljen u njenoj i Princ Harryjevoj vili u Montecitu, Markle se mogla vidjeti kako kuha u kuhinji, kao i kako šeta po raskošnom imanju njihovog porodičnog doma. Pojavili su se detalji o tome šta će Meghan prodavati, i pored kuhinjskog posuđa i opreme za dom, majka dvoje djece planirala je lansirati svoju liniju ulja, putera od orašastih plodova, džemova i marmelada, kao i mirise za dom i namještaj.

Pompa oko vojvotkinjinog novog brenda ubrzo se stišala, i nakon što Meghan nije dala više detalja o tome kada će American Riviera Orchard konačno postati dostupan, bila je prisiljena pripremiti se za veliku PR kampanju kako bi poboljšala svoj imidž prije lansiranja. Međutim, kraljevski stručnjak i autor Tom Quinn vjeruje da je Meghan bila devastirana nakon mlakog prijema American Riviera Orchard-a, posebno nakon kritika koje je dobila zbog svog novog džema.

"Meghan je bila u suzama kada je brend lansiran, a njen novi džem je bio naširoko ismijavan jer je skup i ništa posebno," objasnio je. "Došla je do tačke gdje misli da će sve što uradi biti nepravedno kritikovno. Kao i njen muž, osjeća da je ljudi nepravedno napadaju - ne može shvatiti zašto ljudi ne cijene njen rad."

Tvrdio je da Meghan nije bila spremna na moguću kritiku s kojom bi se mogla suočiti kada American Riviera Orchard postane dostupan kasnije ove godine. "Posebno je osjetljiva na bilo kakvu kritiku njenog luksuznog načina života u SAD-u – iz njene perspektive, to je nešto što treba biti cijenjeno, a ne kritikovno," dodao je Tom.

Vojvotkinja od Sussexa navodno planira veliku PR kampanju uoči lansiranja American Riviera Orcharda, i pokušat će pridobiti nove pratioce za brend kroz niz pojavljivanja u emisijama i podcastima, kao i davanjem intervjua "posebno odabranim" novinarima. Prema Daily Expressu, 42-godišnjakinja očajnički želi poboljšati svoj imidž, kako u SAD-u tako i u Velikoj Britaniji, također želi "povećati online prodaju" kada njen brend postane dostupan, objavio je Mirror.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()