Za tri marke dobiju pola litre "Dripa": Školarci poludjeli za sokom influensera iz Srbije

“Drip” je vrlo brzo postao popularan u Srbiji, a nedavno su njegovi tvorci fanove obradovali porukom da napitak stiže i u BiH.

18.04.2024. 13:36
  • Podijeli:
drip-6620fedd1901c.webp Foto: BL PORTAL

Nije važno od čega je napravljen, važno je da je popularan. Tako bi se mogao nazvati trend koji već neko vrijeme vlada među školarcima i tinejdžerima, čim se na tržištu pojavi neko neko piće. To se dogodilo i sa “Dripom”, koji se, otkako je stigao u prodavnice u Banjaluci, mnogo traži, a najviše ga kupuju grupe dječaka na velikom odmoru ili poslije škole, kaže za BL portal radnik jednog marketa u centru grada, koji u svojoj ponudi odnedavno ima i “Drip”.

Riječ je o napitku, odnosno brendu koji su osnovala dva jutjubera i influensera iz Srbije, pod nadimcima “Muđa” i “Đota”.


“Drip” je vrlo brzo postao popularan u Srbiji, a nedavno su njegovi tvorci fanove obradovali porukom da napitak stiže i u BiH.

Banjalučki školarci nisu dugo čekali na ovo, pa se “drip” može naći na policama većih marketa u gradu.

Ipak, popularnost ima i svoju cijenu, pa za flašicu od pola litre ovog soka treba izdvojiti tri KM.


Inače, ovo nije prvi popularni napitak za kojim školarci i tinejdžeri “polude” čim se pojavi, iako neki od sokova koji su se ranije pojavili, kako je kasnije utvrđeno, zbog svog sastava i nisu bili preporučljivi za mlađe generacije, piše BL Portal.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()