Niže cijene bračna i mlijeka: Konačno pomoć za građane koji trpe

Resorno ministarstvo tvrdi da će nastaviti da primjenjuje slične modalitete i tako pomogne potrošačima, koji s druge strane opet brinu, da sve ovo ne bude kratkog daha i pitaju da li su ove akcije trajno ili samo privremeno rješenje?

19.06.2023. 20:52
  • Podijeli:

Kampanja “Društveno odgovorni” koja je započela prije mjesec dana, dala je odlične rezultate, a krajnji cilj je da građani Republike Srpske budu zadovoljni cijenama robe široke potrošnje.

Pojedini trgovački lanci su se, u korist građana, odrekli dijela marže na pojedine proizvode. Inicijativa Ministarstva trgovine Republike Srpske naišla je na veliki odjek, a u narednom periodu pridružiće joj se još nekoliko lanaca.

Brašno, ulje, mlijeko i mliječni proizvodi, oprema za bebe. Samo su neki od proizvoda čije su cijene, u okviru kampanje “Društveno odgovorni”, smanjene od 15 do 30 odsto.

"Mi smo za početak odlučili da krenemo sa osnovnim životnim namirnicama i programom za bebe, hrana, pelene i sve ostalo što ide uz to. Ovo je još uvijek sami početak, svi se raspituju, pitaju šta je ali mislim da će prava reakcija biti za mjesec, dva dok se ljudi upoznaju sa tim", kazao je Radovan Vrbljanac, poslovođa u banjalučkom marketu.

U kampanji učestvuje više od deset velikih trgovačkih lanaca u RS, ali i samostalne trgovačke radnje.

"Sami trgovci se odriču dijela marže i na taj način pokušamo da smanjimo inflatorni udar na naše građane koji trpe. Ono što je dobro, nisu marketi uzimali iste robe. Više marketa je uključeno pa mogu građani u jednom kupiti deterdžent koji je društveno odgovorni proizvod, a u drugom kupiti voće koje je društveno odgovorni proizvod, objašnjava ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić.

Ova akcija naišla je na veliko odobrenje udruženja potrošača, ali...

"Problem je u tome što zapravo oni najveći tržni centri se nisu još uključili u ovu akciju. Tamo gdje su najveći prometi, najveća gužva njih nema i mislim da će akcija imati sigurno mnogo više efekta ako se svi priključe", smatra predsjednik udruženja potrošača "Zvono" Jovan Vasilić.

Resorno ministarstvo tvrdi da će nastaviti da primjenjuje slične modalitete i tako pomogne potrošačima, koji s druge strane opet brinu, da sve ovo ne bude kratkog daha i pitaju da li su ove akcije trajno ili samo privremeno rješenje?

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()