Prihod Epla od aprila do juna pao za jedan odsto na 81,8 milijardi dolara

Prihodi od prodaje ajfona predstavljaju skoro polovinu prihoda američkog tehnološkog giganta

05.08.2023. 08:35
  • Podijeli:
Apple_Epl_logo_zagrižena jabuka_Foto  Profimedia-649570d047843.webp Foto: Profimedia

Kompanija Epl je objavila rezultat za kvartal od aprila do juna, iz kojeg proizilazi da je prihod ove kompanije međugodišnje pao za jedan odsto, odnosno na 81,8 milijardi dolara.

Za Epl pomenuto tromjesečje predstavlja treći kvartal fiskalne godine.

Umanjena (razvodnjena) zarada po akciji Epla je međugodišnje porasla za pet odsto, na 1,26 dolara po akciji, kako se navodi na sajtu ove kompanije.

"Srećni smo što možemo da obavestimo javnost da smo u ovom kvartalu zabiljeležili rekordan prihod u sektoru usluga. Imamo preko milijardu pretplatnika, što je podstaklo ovaj rast", saopštio je šef Epla, Tim Kuk.

On je istakao i dobru prodaju ajfona na tržištima u razvoju.

Kako navodi Ekonomist, globalni rezultati prodaje ajfona nisu tako sjajni, pošto je prihod od njihove prodaje godišnje pao za 2,4 odsto.

Ovaj segment je veoma važan za Epl - prihodi od prodaje ajfona predstavljaju skoro polovinu prihoda američkog tehnološkog giganta.

Uprkos tome, čist profit Epla je međugodišnje porastao za 2,3 odsto jer je broj pretplatnika na digitalne usluge kao što je ajklaud (iCloud) porastao za 150 miliona u posljednjih 12 mjeseci.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()