Pogledajte kako izgleda novi Maserati

Automobil kakav treba biti

03.10.2022. 17:13
  • Podijeli:
maserati_maserati-1664809976383.webp Foto: Maserati

Maserati je otkrio novi Gran Turismo i razveselio svoje brojne poklonike.

I pritom se na oko nije dogodilo ništa revolucionarno. A u slučaju Maseratija to je dobra vijest s obzirom na to da je prethodna, a i vjerovatno i sve koje su se do sada dogodile, bila sinonim skladnog dizajna i još skladnijih proporcija.

Italijanski premium je zadržao prepoznatljivu eleganciju te ju učinio još privlačnijom. Nabijen onim klasičnim automobilskim seksepilom, Gran Turismo je predstavnik izumirućeg reda klasičnih GT-a čijim dizajnerima je LED rasvjeta samo jedan od detalja, a ne glavna tema izražavanja.

Kao što je i obećao, italijanski je proizvođač predstavio tri modela, pa su tako tu uz otprije poznati električni Folgore još Modena i Trofeo, oba s V6 draguljem. Najnovije izdanje je još naraslo, pa tako sad GranTurismo u dužinu mjeri nepunih pet metara (4959 mm), širok je čak 1957 mm i visok 1353 mm. Folgore je sedam milimetara duži.

Kao što smo rekli, radi se o evoluciji dizajna prethodnika predstavljenog daleke 2007. godine. Izuzmemo li više razmaka između osovina, gotovo da su jedine razlike u detaljima poput izraženog nosa i svjetala inspiriranih novijim modelima, MC20 i Grecale. Gepek je kapaciteta 310 litara na benzincima te 270 litara na električnom modelu.

Elektronski podesiv ovjes je dio standardne opreme, a najbitnije je da ispod poklopca stoji Nettuno motor. 3.0 V6 twin-turbo u ovom okruženju daje 496 KS i 600 Nm, što donosi sprint do 100 km/h za 3.9 sekundi i maksimalnih 302 km/h. A govorimo o početnoj verziji, javlja Index.hr.

Trofeo raspolaže s 557 KS i 650 Nm pa stotku postiže za 3.2 sekunde i ne posustaje do 320 km/h. Taman na pola puta između top verzije Grecalea i MC20.

Konačno, na mjestu top modela je električni Folgore sa 761 KS i čak 1350 Nm. Pogon čine tri elektromotora snage 300 kW/408 KS te baterija s 92.5 kWh kapaciteta i iskoristivih 83 kWh. Aktivacijom boost funkcije vozaču je na raspolaganju čak 829 KS. Pogon je na sve kotače, a postiže 100 km/h za 2.7 sekundi. Na 200 km/h je nakon 8.8 sekundi, a maksimalac je 320 km/h.

Za razliku od benzinaca koji teže nepunih 1.8 tona, Folgore će na vagi pokazati čak 2260 kg. Dobra je vijest da ima idealan raspored masa, kao i da 800-voltna tehnologija omogućava 100 km dosega za svakih 5 minuta na punjaču. Doseg je po WLTP-u 450 km, dok benzinci sa 70-litarskim tankom prelaze nekih 650 km.

Vijest ne treba kvariti pričama o cijeni, pa ćemo ovdje stati i pustiti vas da uživate u fotografijama. Prve isporuke kreću u januaru iduće godine. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()