Novi Citroen C3 Aircross ima 7 sjedišta

C3 Aircross dolazi s izborom benzinskog, hibridnog i potpuno električnog pogona zahvaljujući novoj platformi Smart Car

20.04.2024. 15:30
  • Podijeli:
citroen-6623bf2174c1f.webp Foto: Citroen

Kao što se i očekivalo, prednji dio novog automobila izgleda poznato, kao nedavno predstavljeni Citroen C3 supermini, ali s većim stražnjim dijelom i povišenom visinom, što mu daje tradicionalniji SUV oblik.

Detalji poznati s C3

Citroen kaže da C3 i novi Citroen C3 Aircross uključuju "elemente stilskog jezika" iz koncepta Citroen Oli iz 2022. Kao i "obični" C3, Aircross ima oštri prednji kraj s novom Citroenovom značkom, koja se ističe iznad rešetke hladnjaka svjetla za maglu, nisko u preoblikovanom braniku u odnosu na C3. Krila i tragovi kotača širi su od onih na hatchback modelu.

Stražnji dio svakako posuđuje dizajn od C3, ali branik i stražnja svjetla izrađeni su po mjeri Aircrossa. U naglašavanju SUV stila pomaže i skup krovnih nosača i obloga lukova točkova, koji se obavijaju oko dna automobila.

Konkurencija Daciji Jogger

Citroen C3 Aircross mogao bi biti SUV B-segmenta, ali Citroen je u njega uspio ugurati sedam sjedišta - prvi u segmentu, prema francuskoj marki. Međutim, C3 Aircross imat će jaku konkurenciju u obliku nešto veće Dacije Jogger - još jednog modela sa sedam sjedišta, prenosi Index.hr.

Cijena još nije otkrivena, ali s obzirom na Citroenovo pozicioniranje kao robne marke usmjerene na vrijednost u Stellantisovoj štali, C3 Aircross mogao bi koštati znatno manje od 20.000 eura kako bi ostao u rangu s Joggerom.

C3 Aircross dolazi s izborom benzinskog, hibridnog i potpuno električnog pogona zahvaljujući novoj platformi Smart Car.

Očekujemo da će pogonski sklopovi biti isti oni koji se nude u C3 s 1.2-litrenim turbo-benzincem s tri cilindra od 99 KS, uparenim sa šesterostepenim ručnim mjenjačem i istim motorom spojenim na bateriju od 48 V u hibridu (moguće u verzijama s 99 KS i 128 KS) s automatskim mjenjačem sa šest stepeni prenosa. BlueHDi dizelska ponuda iz odlazećeg C3 Aircrossa neće biti prenesena.

Potpuno električni e-C3 Aircross dobit će istu bateriju od 44 kWh i 111 KS kao i e-C3 supermini, ali s obzirom na Aircrossov veći međuosovinski razmak (najveći u svom segmentu prema Citroenu), očekujemo da će biti ponuđena i veća baterija. e-C3 Aircross s baterijom od 44 kWh najvjerovatnije će imati niži domet vožnje od 320 km koliko ima manji i lakši e-C3.

Treći red sjedišta bit će sklopiv

Specifikacije i unutrašnjost Aircrossa još nisu otkriveni, ali znamo da će treći red sjedišta biti sklopiv i da će dužina automobila od 4.39 metara omogućiti "više prostora za noge putnika straga", kaže Citroen.

Također, tek trebamo vidjeti unutrašnjost automobila, ali gotovo je sigurno da će Aircross doći s istim rasporedom ploča kao i mini, s 10-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, duguljastim upravljačem i head-up zaslonom za vozača.

C3 Aircross viših specifikacija trebao bi dolaziti sa stražnjom kamerom, bežičnim punjenjem pametnog telefona, automatskim prednjim svjetlima i brisačima sa senzorom kiše, plus Citroenova sjedala Advance Comfort.

Možemo očekivati ​​izlazak na tržište s novim Citroenom C3 Aircross sredinom ljeta, s više informacija o Citroenovom modelu sa sedam sjedišta u sljedećih nekoliko sedmica.

  • Podijeli:

Tagovi

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()