Nova Alfa Romeo Giulia dolazi 2026., evo šta znamo o njoj

Najupečatljivija informacija bila je da će Quadrifoglio verzija imati možda i preko 1000 KS

19.05.2024. 08:52
  • Podijeli:
alfa romeo-66499d86c397d.webp Foto: Alfa Romeo

Jedna od najljepših i najdinamičnijih limuzina današnjice uskoro dobiva nasljednika.

O novoj Giuliji se već dosta govorilo, a najupečatljivija informacija bila je da će Quadrifoglio verzija imati možda i preko 1000 KS.

Najvažnija informacija je da je Alfa Romeo preživio, zajedno s Lancijom. Nakon toga valja imati na umu da je uz inflaciju kojekakvih crossovera Giulia preživjela i dobila još jedan redizajn. I ne samo to, Stellantis je potvrdio dolazak nasljednika.

Dogodit će se to 2026. godine, ali uz bitnu novost. Nova Giulia preuzima STLA Large platformu, istu koju koristi i netom predstavljeni Dodge Charger. Osim gubitka vrhunske osnove, Giulia bi mogla izgubiti i nešto od svoje privlačnosti. Naime, službeni izvori iz Peugeota već su najavili da bi automobil mogao preuzeti fastback siluetu po uzoru na Peugeot 408.

Utjeha ipak dolazi iz samog vrha. Izvršni direktor Alfa Romea Jean Philippe Imparato pohvalio je novi stil još u martu, rekavši: "Ono što smo dizajnirali je bomba, nismo mogli finalizirati stil ovog automobila a da nismo apsolutno zaljubljeni u njega, prenosi Index.hr.

Prepoznatljiva maska u obliku trokuta bi trebala ostati, a u magazinu Motor1 naslućuju agresivniji izgled uz još tanja prednja svjetla. Straga bi promjene mogle biti drastičnije, s manjim svjetlosnim sklopovima povezanim pomodnom LED lajsnom.

Kad su električni pogoni u pitanju start bi trebao biti 345 KS snažan pogon. Dalje će ići Veloce verzija sa 790 KS te na koncu Quadrifoglio sa spomenutih više od hiljadu konja.

Za benzinsku ponudu se predviđa 3.0 Hurricane motor poznat iz Chargera, a koji trenutno nudi dvije opcije, s 420 i 550 KS. Pitanje je hoće li biti mjesta i za manje 2.0 jedinice.

Ono najzanimljivije je da se cijena neće pretjerano mijenjati, bar kad su u pitanju benzinci. Prelazak na novu platformu i preuzimanje postojećih rješenja trebalo bi dalje optimizirati proizvodnju, ali i zadržati Giuliju u okviru razumnih cijena. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()