Telegram na korak od milijarde

"Nadamo se da ćemo postati profitabilni sljedeće, možda već i ove godine", naveo je osnivač Telegrama u prvom intervjuu od 2017. godine

12.03.2024. 16:48
  • Podijeli:
telegram (1)-64411eacdc620.webp Foto: Mehaniq / Shutterstock

Aplikacija za razmjenu poruka Telegram ima 900 miliona aktivnih korisnika mjesečno i bliži se profitabilnosti, izjavio je osnivač i vlasnik te platforme Pavel Durov.

Durov je u intervjuu za Fajnenšel tajms (FT) izjavio da je Telegram, koji je na početku 2021. godine imao 500 miliona korisnika, zaradio "stotine miliona dolara" nakon što je prije dvije godine uveo reklame i premijum pretplatu.

"Nadamo se da ćemo postati profitabilni sljedeće, možda već i ove godine", naveo je osnivač Telegrama u prvom intervjuu od 2017. godine.

Potencijalni investitori su prema tvrdnjama Durova već procijenili Telegram na 30 milijardi dolara, ali je on istakao da još ne želi da prodaje platformu.

Popularnost kompanije sa sjedištem u Dubaiju koja ima samo oko 50 stalno zaposlenih je eksplodirala u poslednjih nekoliko godina pošto je platforma Telegram postala ključno sredstvo komunikacije za vlade i zvaničnike širom svijeta, kao i spas za građane u zonama sukoba, navodi FT.

"Ne mislim da treba da kontrolišemo način na koji se ljudi izražavaju, osim ako ne pređu crvene linije. Verujem da svaku ideju treba osporiti... U suprotnom, možemo da brzo padnemo u autoritarizam", zaključio je Durov.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()