Prva AI reklama za igračke

Kritičari negoduju, i tvrde da kreativni procesi nisu za vještačku inteligenciju

29.06.2024. 08:49
  • Podijeli:
igračke_djeca_pixabay 1-63d7a6ddb9df1.webp Foto: Pixabay

Stigla nam je i prva AI reklama za igračke, a ljudsko učešće u stvaranju je i dalje bilo važno.

Kritičari negoduju, i tvrde da kreativni procesi nisu za vještačku inteligenciju.

Prodavnica igračaka Toys "R" Us je nedavno najavila partnerstvo sa agencijom po imenu Native Foreign, a projekat su opisali kao "prvi put da neki veliki brend koristi OpenAI alatku Sora za pravljenje reklame".

U pitanju je relativno nova alatka koja tekst pretvara u video, prenosi PC Press.

Sora je lansirana u februaru i još uvijek nije dostupna široj javnosti. Kompanije mogu da je koriste, a iz Toys "R" US su je upotrebili da ispričaju priču o svom osnivaču.

Igračke se reklamiraju toplom pričom o dječaku koji je ostvario svoj san.

Pored dječaka u centru pažnje je i žirafa Geoffrey, koja je početkom tridesetih godina prošlog vijeka postala maskota prodajnog lanca.

Reklama liči na mnoge druge video sadržaje koje je napravio AI – tu su neprirodni pokreti, neobični oblici običnih predmeta, čudne stvari koje su postavljene tamo gde im nije mjesto.

Kritičari su postupak osudili, a ističu da AI trenira na radovima ljudskih autora. Iako trenutno ne izgleda tako, jednog dana bi mogao da preuzme kreativne poslove i da bez novca ostavi one od kojih je učio. Drugi komentari su jednostavniji: "Reklama ne valja ništa!"

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()