Pogrebno poduzeće u El Salvadoru dovelo je Barbiemaniju do krajnosti, nudeći ružičaste kovčege

Ružičasti metalni kovčezi u prodaji su u pogrebnom poduzeću Alpha i Omega u gradu Ahuachapánu, u blizini granice s Gvatemalom

08.08.2023. 12:48
  • Podijeli:
barbie-pixabay.jpg

Pogrebno poduzeće u El Salvadoru dovelo je Barbiemaniju do krajnosti, nudeći ružičaste kovčege s Barbie ukrasima.Pogrebno poduzeće u El Salvadoru dovelo je Barbiemaniju do krajnosti, nudeći ružičaste kovčege s Barbie ukrasima.

Ružičasti metalni kovčezi u prodaji su u pogrebnom poduzeću Alpha i Omega u gradu Ahuachapánu, u blizini granice s Gvatemalom.

Vlasnik Isaac Villegas rekao je da je već ponudio opciju ružičastih kovčega prije julske premijere filma Barbie.

Ali pomama koja je zahvatila Latinsku Ameriku uvjerila ga je da ukrasi platnene obloge lijesova slikama lutke. Lijesovi su također ukrašeni malim bijelim zvijezdama.

"Rekao sam: "Moramo ovo iskoristiti", rekao je Villegas o lijesovima, ističući kako je "bio uspješan".

"Željeli smo promovisati ružičasti kovčeg jer je postao trend i ljudi su nam se javljali. Od 40 ljudi koji su se raspitivali o tome, već smo sklopili ugovor s najmanje 10 novih klijenata", rekao je Villegas.

Dodao je: "Čak nam je ponestalo zaliha."

To ne znači da je u njima zapravo pokopano 10 ljudi - mnogi ljudi u El Salvadoru kupuju unaprijed plaćeni paket za budući pokop.

Villegas je rekao da su do prije godinu dana porodice preferirale tradicionalne kovčege u bojama poput smeđe, crne, bijele ili sive. Ali prije godinu dana, prodao je svoj prvi ružičasti kovčeg porodici  koja je željela da njihov rođak bude pokopan u kovčegu sretnije boje.

Film - u kojem Margot Robbie glumi naslovni lik i Ryan Gosling glumi Kena - donio je nevjerojatnih 162 miliona dolara na kino blagajnama na svom vikendu otvaranja nakon što je objavljen u Velikoj Britaniji 21. jula.

Pogrebno preduzeće Olivares promoviše svoj kovčeg "Barbie House" sa sloganom: "Tako da se možete odmoriti poput Barbie."

"Ovaj lijes, sa svojom upečatljivom svijetlo ružičastom bojom, predstavlja iskru i energiju onih nezaboravnih trenutaka koje su proživjeli", piše u promotivnom isječku za kovčeg.

"To je podsjetnik da naše priče zaslužuju da ih se pamti i slavi bojom i živošću. Neka ova počast bude slavlje puno ljubavi, boja i nezaboravnih uspomena", nastavlja se.

Pogrebno preduzeće podijelilo je isječak promocije na TikToku, koji je postao viralan s 1.6 miliona pregleda i gotovo 5.000 komentara.

"Smrt u plastici, fantastična je", našalio se jedan mještanin.

Drugi je rekao: "Želim jednu kad umrem", piše RTL.be

Ružičasti metalni kovčezi u prodaji su u pogrebnom poduzeću Alpha i Omega u gradu Ahuachapánu, u blizini granice s Gvatemalom.

Vlasnik Isaac Villegas rekao je da je već ponudio opciju ružičastih kovčega prije julske premijere filma Barbie.

Ali pomama koja je zahvatila Latinsku Ameriku uvjerila ga je da ukrasi platnene obloge lijesova slikama lutke. Lijesovi su također ukrašeni malim bijelim zvijezdama.

"Rekao sam: "Moramo ovo iskoristiti", rekao je Villegas o lijesovima, ističući kako je "bio uspješan".

"Željeli smo promovisati ružičasti kovčeg jer je postao trend i ljudi su nam se javljali. Od 40 ljudi koji su se raspitivali o tome, već smo sklopili ugovor s najmanje 10 novih klijenata", rekao je Villegas.

Dodao je: "Čak nam je ponestalo zaliha."

To ne znači da je u njima zapravo pokopano 10 ljudi - mnogi ljudi u El Salvadoru kupuju unaprijed plaćeni paket za budući pokop.

Villegas je rekao da su do prije godinu dana porodice preferirale tradicionalne kovčege u bojama poput smeđe, crne, bijele ili sive. Ali prije godinu dana, prodao je svoj prvi ružičasti kovčeg porodici  koja je željela da njihov rođak bude pokopan u kovčegu sretnije boje.

Film - u kojem Margot Robbie glumi naslovni lik i Ryan Gosling glumi Kena - donio je nevjerojatnih 162 miliona dolara na kino blagajnama na svom vikendu otvaranja nakon što je objavljen u Velikoj Britaniji 21. jula.

Pogrebno preduzeće Olivares promoviše svoj kovčeg "Barbie House" sa sloganom: "Tako da se možete odmoriti poput Barbie."

"Ovaj lijes, sa svojom upečatljivom svijetlo ružičastom bojom, predstavlja iskru i energiju onih nezaboravnih trenutaka koje su proživjeli", piše u promotivnom isječku za kovčeg.

"To je podsjetnik da naše priče zaslužuju da ih se pamti i slavi bojom i živošću. Neka ova počast bude slavlje puno ljubavi, boja i nezaboravnih uspomena", nastavlja se.

Pogrebno preduzeće podijelilo je isječak promocije na TikToku, koji je postao viralan s 1.6 miliona pregleda i gotovo 5.000 komentara.

"Smrt u plastici, fantastična je", našalio se jedan mještanin.

Drugi je rekao: "Želim jednu kad umrem", piše RTL.be

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()