Političari sve prisutniji na internetu: Džaba i objave, ako narod u njih ne vjeruje

Nije im teško ni obući nošnju, kositi travu, sijati baštu, grliti se sa svakim koga sretnu, šminkati se i oblačiti za svaki novi video spot

09.09.2022. 02:46
  • Podijeli:
objavepoliticara_una-1663851041197.webp Foto: UNA

Više ne možemo reći da pripreme za kampanju koja počinje 2. septembra uveliko traju, zato što je ona odavno počela. I to kako!

Ove godine čini se politički subjekti ne prezaju ni od čega i spremni su, ne samo da diraju pčele, zaigraju fudbal, zapjevaju uz harmoniku, već i da rado jedni druge javno prozivaju, 'otkrivaju', prijete raznim snimcima i slično.

Snimaju visokobudžetne spotove, slikaju se i grle sa svakim čovjekom kojeg sretnu, šalju srca glasačima preko službenih objava itd.

 

 

I sami najavljuju da će ove godine biti drugačiji pristup glasačima.

 

 

Šatori nisu izumrli, ali se dobar dio političke kampanje preselio na društvene mreže.

 

Ako je suditi po pojedinim objavama, parola ovogodišnje kampanje mogla bi biti i 'udri brigu na veselje'.

SNSD

Nije političarima teško ni obući nošnju, kositi travu, sijati baštu, voziti se dajakom, šminkati se i oblačiti za svaki novi video spot. I sve je to u redu, ali nismo ih nešto naročito vidjeli prethodnih mjeseci da to rade, bar ne u tolikoj mjeri. No, može li im sav taj trud donijeti glasove?

 

 

 

Marketing konsultant, Srđan Dukić kaže za portal UNA da kvalitetna komunikacija sa biračima može da utiče pozitivno na rejting političara i u konačnici na glasove koje dobija na izborima.

"Društvene mreže i internet nisu dobar kanal za ispraznu političku promociju, već za komunikaciju sa biračima", kaže Dukić.

Ističe da Navika “aktiviranja” Fejsbuk stranica pred izbore, objavljivanje površnih tekstova i fotografija sa namještenim pozama, obično ili ostane neprimjetno ili izazove kontraefekat i negativne reakcije.

(foto:SNSD Banjaluka)

"Korisnije je posvetiti se drugim metodama dobijanja glasova nego raditi političku promociju samo da bi ostvarili tu vrstu prisutnosti", jasan je Dukić.

"Možemo primijetiti, na primjer, da je crnogorski DPS uložio značajna sredstva za reklamu na platformi YouTube tokom kampanje 2020. godine (svi koji su ljetovali u Crnoj Gori to mogu da potvrde) i da takav intenzitet oglašavanja ipak nije uspio da promijeni ishod i negativan rezultat koji su ostvarili", navodi Dukić.

Džaba i objave, ako narod u njih ne vjeruje.

"Kada u sadržaju koji objavljuju, birači zaista osjete da ih političar želi uključiti u svoje odluke, da ih zaista sluša i da ih izvještava, onda će takve objave dobiti bolje reakcije", zaključuje Dukić za portal UNA.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()