“Kantar Media” dolazi na tržište BiH: Evo čime se bavi ova internacionalna kompanija

Radi se o potpuno novoj kompaniji na bh. tržištu čije je sjedište u Londonu.

13.06.2024. 17:00
  • Podijeli:
mediji-pixabay.jpg

Kompanija „Kantar“, globalni lider u istraživanju tržišta i analitičkim uslugama, dolazi na tržište BiH kako bi mjerili gledanost TV stanica u ovoj zemlji.

Radi se o potpuno novoj kompaniji na bh. tržištu čije je sjedište u Londonu.

„Kantar“ posluje u više od 100 zemalja širom svijeta, što mu omogućava jedinstvenu perspektivu i dubinsko razumijevanje različitih tržišta. Koristeći najnovije tehnologije i metodologije, „Kantar“ prikuplja i analizira podatke o gledanosti televizijskih programa sa visokim stepenom tačnosti. Njihove metode uključuju pipl-metre, set-top boks podatke, ankete i digitalno praćenje, pružajući sveobuhvatnu sliku o navikama gledalaca.

Precizno Prikupljanje Podataka i Analiza

„Kantar“ koristi reprezentativne panele domaćinstava, koji su opremljeni specijalizovanim uređajima za praćenje gledanosti. Ovi paneli omogućavaju prikupljanje detaljnih podataka o tome šta gledaoci gledaju, koliko dugo, i kako reaguju na određene programe. Sveobuhvatna analiza tih podataka omogućava kreiranje detaljnih izvještaja i uvida koji pomažu klijentima da donose informisane i strateške odluke.

Među „Kantarovim“ klijentima su vodeće televizijske kuće, marketinške agencije i oglašivači koji se oslanjaju na precizne podatke kako bi razumjeli svoju publiku i prilagodili svoje marketinške kampanje. „Kantarove“ usluge uključuju analize tržišta, brend strategije, inovacije proizvoda, zadovoljstvo kupaca i društvene medije, što omogućava klijentima da optimizuju svoje poslovanje na svim nivoima.

Kantar Media: Specijalizovana divizija za medijske istraživačke usluge

„Kantar Media“, specifična divizija unutar „Kantara“, fokusira se isključivo na medijske istraživačke usluge, uključujući mjerenje gledanosti TV-a. Kantar Media pruža sveobuhvatne podatke i analize koje klijentima omogućavaju da prate dinamiku medijske potrošnje i prilagode svoje strategije u skladu s tim.

Mjerenja se vrše čak i onda kada gledalac pređe sa jedne platforme na drugu, kao na primjer, kada sa Netfliksa odu na HBO.

Brojke govore više od riječi – 25.000 ljudi u okviru kompanije, 90 tržišta na kojima posluju, 100 miliona ispitanika i dvije milijarde profila podataka.

Kako kažu, Kantarova kombinacija kvantitativnih podataka i kvalitetnih uvida čini ga nezamjenjivim partnerom za kompanije koje žele da optimizuju svoje prisustvo u medijima i marketinške napore. Bez obzira na izazove koje donosi dinamično tržište medija, kako navode, Kantar pomaže da klijenti ostanu korak ispred konkurencije i ostvare svoje poslovne ciljeve.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()