Potvrdili sumnje mnogih: Kompanija priznala da prisluškuje korisnike kroz mikrofon telefona

Firma po imenu “Cox Media Group” (CMG) nudi klijentima proizvod pod nazivom “Active Listening” koji može da prikazuje oglase na osnovu razgovora koje ljudi vode u svoja četiri zida

16.12.2023. 13:54
  • Podijeli:
telefon, mobilni telefon, Pixabay.jpg Foto: Pixabay

Jedna kompanija priznala je da može da učini vašu noćnu moru stvarnom - oni reklamiraju slušanje razgovora kroz mikrofon telefona, pametnog TV ili drugih uređaja, kako bi mogli da plasiraju što bolje reklame.

Firma po imenu “Cox Media Group” (CMG) nudi klijentima proizvod pod nazivom “Active Listening” koji može da prikazuje oglase na osnovu razgovora koje ljudi vode u svoja četiri zida.

Navodno, CMG može da sluša razgovore preko mikrofona u pametnim uređajima i da ih koristi za identifikaciju potencijalnih kupaca za različite proizvode i usluge.

Nije jasno da li CMG već koristi ovu tehnologiju, ali većini ljudi ne bi bilo preteško da u to povjeruje s obzirom na činjenicu da se često dešava da se govori o nečemu, pa se baš reklama za to pojavi na internetu.

Ovakav proizvod bi pomogao kompanijama da identifikuju ljude koji bi mogli biti zainteresovani za njihove proizvode i da eliminišu nagađanja u vezi sa tim. Naravno, postoji etička strana priče koja i dalje nije u potpunosti rješena, prenosi B92.

Nije poznato čak ni da li CMG tehnologija zaista funkcioniše i da li se već koristi, ali navodi se da kompanija već traži klijente na platformi LinkedIn, ističući da je zarada od ulaganja “impresivna”, što bi moglo da sugeriše kako neke kompanije ovo već koriste.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()