Najpopularniji je ovo automobil marke Citroen, koji je dosad prodan u više od 5.6 miliona primjeraka
Citroen je nedavno predstavio pravu automobilsku "bombu"; četvrtu generaciju modela C3, a za kojeg kažu da postavlja nova pravila za automobile B-segmenta dizajnirane i proizvedene u Evropi. Potpuno električni e-C3 prema njihovim riječima garantuje najbolju udobnost u klasi, jednostavno električno iskustvo, izuzetan nivo opreme, ali i nevjerovatnu razmjeru uloženog i dobijenog.
Najpopularniji je ovo automobil marke Citroen, koji je dosad prodan u više od 5.6 miliona primjeraka od predstavljanja prve generacije 2002. godine, a s novim pogonom, označava novo poglavlje za Citroen.
"Ponuda vozila po pristupačnim cijenama oduvijek čini veliki dio DNK marke Citroen. Ipak, očekivanja kupaca vozila B-segmenta promijenila su se, posebno zbog sve veće popularnosti SUV vozila i sve izraženije želje za električnom vožnjom u gradovima i njihovoj okolini, što je dovelo do dodatnih izazova za evropske proizvođače automobila koji žele ispuniti njihova očekivanja. Citroen se usudio uhvatiti u koštac s tim izazovima te svojim evropskim kupcima nudi potpuno električni model e-C3: svjež, odvažan i udoban kompaktni automobil B-segmenta s bogatom opremom, posebno dizajniran za Evropu i proizveden u Evropi te izuzetno pristupačan jer cijene kreću od 23.300 evra na zapadno evropskim tržištima”, rekao je glavni direktor marke Citroen, Tijeri Koskas.
Po prvi put u Stellantisu, troškovno učinkovita platforma za električna vozila koristi LFP (litijum-željezo-fosfat) pogonsku bateriju kapaciteta 44 kWh koja omogućuje doseg do 320 km u WLTP ciklusu, dok mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom (DC) od 100 kW omogućuje punjenje s 20 odsto na 80 odsto za samo 26 minuta, prenosi "Index".
NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.