DS nudi revolucionarne hibride sa samopunjenjem

Potpune specifikacije tek trebaju biti otkrivene, ali DS 4 Hybrid će se u Europi nuditi s dva nivoa opreme - Pallas i Étoile

07.04.2024. 09:57
  • Podijeli:
DS-6612490dd9990.webp Foto: DS

Kompaktni modeli elitnog francuskog proizvođača - DS 3 i DS 4 - već se nude s više pogonskih sklopova. DS 3 dolazi u potpuno električnom obliku u E-Tense ruhu ili kao čisti benzinac. DS 4 nudi se kao benzinac, dizel ili plug-in hibrid.

Sistem Millerovog ciklusa

Sada dolazi i nova opcija, hibrid sa samopunjenjem. Pogonski sklop isti je u DS 3 i DS 4. To je sistem Millerovog ciklusa, koji se sastoji od trocilindričnog 1.2-litrenog benzinskog motora sa 134 KS i 230 Nm okretnog momenta, u kombinaciji s električnim motorom od 28 KS, gdje je sve spojeno na šest-stepeni mjenjač s dvostrukom spojkom.

DS kaže da sistem omogućuje vožnju samo na električnu energiju pri malim brzinama koju osigurava baterija od 0.9 kWh smještena ispod poda u sredini automobila. Novi turbopunjač također je ugrađen u benzinski motor kako bi se maksimalno povećao odziv pri niskim okretajima.

Niža potrošnja i bolje performanse

DS tvrdi da bi u poređenju s DS 3 PureTech 130 samopunjivi hibrid trebao vratiti učinkovitost od gotovo 20 posto i smanjenje CO2 od 27g/km na 112g/km. Veći DS 4 ima poboljšanje učinkovitosti goriva do 16 posto uz 15 posto manje emisije CO2, što ukupno iznosi 116 g/km, prenosi Index.hr.

U poređenju s njihovim nehibridnim benzinskim ekvivalentima, hibridi koji se nadopunjuju također su brži. DS 3 hibrid brži je 1.2 sekunde do 100 km/h, za što mu treba 8.4 sekunde. DS 4 treba 10.4 sekunde, što je 1.2 sekunde brže od PureTech 130 motora.

Očitavanje protoka energije na zaslonu instrumenta s razinom napunjenosti baterije, mjeračem snage i mjerenjem udaljenosti prijeđene isključivo na električnu energiju pomaže vozačima da paze na status hibrida.

Dva nova nivoa opreme

Potpune specifikacije tek trebaju biti otkrivene, ali DS 4 Hybrid će se u Europi nuditi s dva nivoa opreme - Pallas i Étoile.

Pallas ima novi uzorak šavova na presvlakama s novom tungsten bojom, također ima kao standard prilagodljivi tempomat, upozorenje o napuštanju voznog traka te prednje i stražnje parkirne senzore s kamerom za vožnju unatrag.

Étoile dodaje grijana sjedala presvučena crnom Alcantara ili Nappa kožom, DS-ov IRIS infotainment sustav, matrix LED prednja svjetla i head-up zaslon.

  • Podijeli:

Tagovi

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()