Planovi za pretplatu na Vocapu: Kompanija Meta želi da zaradi što više od svoje aplikacije

Broj korisnika Vocapa u konstantnom je porastu i premašio je dvije milijarde, a u Meti žele da pronađu način na koji bi zadržali tako veliki rast korisnika, ali i pokušali da zarade što više novca od njih

17.09.2023. 21:00
  • Podijeli:
whatsapp_rusija_anadolija 1-6503426ba4337.webp Foto: Anadolija

Nedavno je objavljen zanimljiv članak u kojem se govori o Metinim planovima za Vocap.

U kompaniji Meta godinama nastoje da monetizuju popularnost njihove Vocap platforme za komuniciranje, za koju su prije devet godina platili čak 19 miliona dolara.

Broj korisnika Vocapa u konstantnom je porastu i premašio je dvije milijarde, a u Meti žele da pronađu način na koji bi zadržali tako veliki rast korisnika, ali i pokušali da zarade što više novca od njih.

S vremena na vrijeme u javnosti se tako pojave glasine kako bi Zakerbergova kompanija mogla da stavi veći naglasak na oglase i reklame, a iste glasine nedavno su ponovno počele da kruže mrežom nakon članka objavljenog u Fajnanšel tajmsu. U tom članku se navodi da su neki timovi unutar Mete raspravljali o postavljanju oglasa unutar spiska razgovora s kontaktima na glavnoj stranici Vocapa. U članku se pominje kako konačna odluka o oglasima nije donijeta, a pominje se i mogućnost uvođenja pretplate kojom bi se izbjeglo prikazivanje oglasa.

Podsjetimo, prije nekoliko godina u kompaniji su razmišljali o postavljanju oglasa u okviru Vocap statusa, ali od te odluke su ipak odustali. Čim su se takve informacije pojavile na mreži, naišle su na velike kritike korisnika koji, jasno, ne žele da im oglasi kvare iskustvo korišćenja te platforme.

Na članak su reagovali iz Mete naglasivši da ne samo da nisu počeli ni sa s kakvim razvojem i testiranjem te opcije već i da nemaju nikakvih planova o implementiranju pomenutog načina prikaza oglasa u razgovorima.

Trenutno od Vocapa ostvaruju prihode preko Vocap biznisa, opcije namijenjene poslovnim korisnicima koji im plaćaju za određene servis, pa ta opcija već ima oko 200 miliona mjesečnih korisnika. Takođe, jedan od planova s kojim namjeravaju da povećaju prihode jeste i opcija personalizovanih poruka za poslovne korisnike, kao i integracija opcije plaćanja za neka tržišta na kojima će direktno iz Vocapa moći da se plaća trgovcima, piše B92.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()