Urnebesni snimci iz ovog auto-salona imaju milione pregleda, pogledajte ih

Samo jedna objava na TikToku je prikupila gotovo 16 miliona pregleda

19.04.2024. 06:00
  • Podijeli:
tosalon_prodaja_reklame_foto_mreze-661e68ea48e72.webp Foto: Društvene mreže

Reklame za automobile nerijetko su krajnje dosadne, posebno kad ih kroje vlasnici manjih salona, ali ne i ovaj.

Nissanov salon Central Houston Nissan na najbolji mogući način koristi društvene mreže kako bi izazvao interes i privukao nove kupce.

Njihove objave na TikToku se mjere u milionima pregleda, a gotovo jednako su uspješne i na drugim mrežama.

Samo jedna objava na TikToku je prikupila gotovo 16 miliona pregleda.

A sve je počelo snimkom nesretnika koji je pao s nosila te postao uvod u video iz salona kojim Nissanov zaposleni promoviše doživotnu garanciju na vozilima, polovnim i novim.

Možda najzabavniji video je onaj koji kreće napadom psa na muškarca, a onda se nastavlja menadžerom salona koji kaže da posjetioce ovdje "prodavac neće nikad napasti", prenosi Index.

Govoreći za Auto News, prodavac Nissana Jose Lopez rekao je: "Sve je to mamac i privlačenje pažnje ljudi u kratkom vremenu. Ljudi stvarno vole vidjeti ljude povrijeđene ili vrlo teške stvari."

Srećom, viralni videozapisi izbjegavaju eksplicitne scene, umjesto toga potencijalnu bol pretvaraju u humor u pravom trenutku.

Gates je već potvrdio kako su ove objave pozitivno uticale na posjećenost salona i samu prodaju.

Takođe, njihovi prodavci su prave zvijezde s kojima se kupci nerijetko fotografišu za neke nove objave. Sve u svemu, Central Houston Nissan ima gotovo 100.000 pratilaca i 6 miliona lajkova. Impresivno za jedan salon koji se samo bavi prodajom automobila.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()