Da li praktikujete neke od njih? Ovih osam stvari odaju vaš bonton u hotelu

Ljubaznost prema drugima vam može učiniti bolje iskustvo

06.11.2023. 14:10
  • Podijeli:
hotel, krevet, soba, kuća, stan, posteljina pixabay-6470babd54e9a.webp Foto: Pixabay

Hoteli nastoje učiniti vaš boravak što ugodnijim.

No, na kraju dana hotel nije vaš dom: Vi dijelite prostor s drugim gostima i osobljem, što znači da se, zaista, ne biste trebali ponašati kako god želite.

Ljubaznost prema drugima vam može učiniti bolje iskustvo, kako za vas tako i za one oko vas. Stručnjaci za bonton otkrili su osam najvažnijih manira koje je potrebno posjedovati prilikom posjete hotelima, piše Best Life.

1. Ne čekajte da date napojnicu na kraju svog boravka

Napojnica je obavezna kada odsjedate negdje. Ali kada u hotelu date napojnicu također je važno, prema riječima stručnjaka da ne čekate dati napojnicu tek na kraju svog boravka u hotelu. Kao što stručnjaci objašnjavaju, spremačice koje su čistile vašu sobu možda neće raditi zadnji dan vašeg boravka, te tako, možda,  neće ni dobiti ništa od novca koji ste im ostavili.

“Umjesto toga, napojnicu dajte po danu”, predlažu stručnjaci.

“Ostavite novac na nepospremljenom krevetu, blizu jastuka, tako da bude jasno da je to napojnica.”

2. Nemojte svojatati zajedničke prostore

Iako, obično samo rezervirate sobu, mnogi hoteli gostima nude različite pogodnosti, samo, zapamtite da su to prostorije koje dijelite s drugim gostima. 
“Nemojte svojatati zajedničke prostore”, upozoravaju stručnjaci za bonton.

“Ako u predvorju ima ograničenih punjača za mobitele, nemojte svoje mobitele puniti satima. A ako ste u teretani, ostanite na spravi najviše 30 minuta, osim ako niste sami.”

3. Ne koristite ni mobitel u tim prostorima

Kada ste u tim zajedničkim prostorijama, također je važno zapamtiti da ne žele svi čuti vaš telefonski razgovor.

Stručnjak za bonton kaže: “Nikada nemojte razgovarati mobitelom u liftu, baru ili restoranu.”

4. Nemojte misliti da su sobe zvučno izolirane

Iako je ključno voditi računa o svom ponašanju i nivou buke u zajedničkim prostorijama hotela, to ne znači da biste trebali “podivljati” nakon što se nađete u svojoj sobi.

“Nemojte pretpostavljati da su sobe zvučno izolirane”, napominju stručnjaci za bonton.

“Čak i neki otmjeni hoteli nemaju dovoljno dobru izoliranost soba.” Stručnjaci se slažu da je to još jedna od obaveznih pravila hotelskog bontona. “Svedite buku na minimum. Ne samo kada ste u svojoj sobi, već kada otvarate i zatvarate vrata”, kaže ona.

“Ovo može biti vrlo glasno za osobu s obje strane.”

5. Ne iznosite tacne iz sobe pred vrata, bez da ste prije toga obavijestili osoblje

Počastiti se poslugom u sobi jedan je od velikih hotelskih luksuza, ali znate li koji je pravi bonton za to? Stručnjaci bontona kažu da je ipravna, uobičajena praksa staviti tacnu ispred vrata svoje sobe, nakon što ste završili s obrokom. No, to nikada ne biste trebali učiniti bez da prethodno ne obavijestite osoblje.

“Morate nazvati osoblje u sobu, kako bi oni znali da je tacna tu i da je mogu pokupiti u dogledno vrijeme, ne ostavivši je da prenoći pred vratima.”, objašnjava Smith.

6. Ne petljajte se s elektronikom sobe

Dok su na odmoru neki hotelski gosti se vole našaliti s onim gostima, koji će tu boraviti nakon njih, pa se odluče na “petljanje” s televizorom ili satom. No, čak i naizgled bezazlene podvale mogu imati stvarne posljedice.

“Nije smiješno, a ionako nećeš biti tu da vidiš što se događa s novim stanovnicima sobe, kad ostaviš elektroniku na maksimumu, alarm namješten na tri ujutro ili bilo što drugo,  što bi moglo eventualno uznemiriti nove goste“, upozoravaju stručnjaci.

7. Ne ostavljajte prevelik nered

Naravno, hoteli imaju poslugu s razlogom, ali stavljati dodatni stres na njih tako što ćeš biti ljigavac samo je znak tvog lošeg bontona, smatraju stručnjaci bontona.

“Razumijem: plaćate veliki iznos novca za noć u luksuznom hotelu, ali to ne znači da morate iza sebe ostaviti sobu u rasulu”, kažu stručnjaci, napominjući i to da bi vam neki hoteli, čak mogli dodatno naplatiti vaš nered koji ostavite iza sebe. No, bilo da ste odsjeli u luksuznom odmaralištu s pet zvjezdica ili jednostavnom motelu, važno je “uvijek napustiti mjesto bolje nego što ste ga pronašli”, savjetuju bonton-stručnjaci.

“Možete to učiniti i bez toga da sami ispraznite smeće ili promijenite posteljinu.”

8. Ne zaboravite biti ljubazni prema svim zaposlenicima

Treba odati poštovanje svima koji rade u hotelu.

“Izrazite poštovanje prema svim uposlenicima hotela, prema osoblju na recepciji,  prema vratarima i svima ostalima koji se brinu za vaše dnevne potrebe”, savjetuju stručnjaci. Te, dodaju da to također znači da “nikada ne biste trebali biti nepristojni, bez obzira koja vrsta uposlenika je u pitanju.”

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()