Salma Hajek na crvenom tepihu prvi put bez muža, vlasnika Balenciage

Salma je prošetala crvenim tepihom u prepoznatljivom stilu – u haljini s volanima koja je istakla njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.

16.12.2022. 08:58
  • Podijeli:
François-Henri Pinault, Salma Hayek-639b028e97ddd.webp Foto: Profimedia

Holivudska glumica Salma Hajek pojavila se na crvenom tepihu jednog događanja, a pred fotografima ovog puta nije pozirala sa suprugom Fransoa Anri Pinoom, inače vlasnikom Balenciage, koja je osramoćena nakon nedavnog pedofilskog skandala.

Naime, Balenciaga je u novoj reklamnoj kampanji prikazala djecu u S&M opremi. Da bi situacija bila još bizarnija, uz neprimjerene fotografije djece, na jednoj se vidi i dokument iz presude Vrhovnog suda SAD-a iz 2008. godine kojom se distribucija ili reklamiranje dječje pornografije potvrđuje kao savezni zločin koji nije zaštićen slobodom govora.

Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražanjem javnosti nad novim potezom modne kuće što je dovelo do uklanjanja čitave kampanje 23. novembra.

Iako je svijet očekivao da će se Salmin suprug izviniti – uslijedila je samo tišina. Poznata glumica nije komentarisala spornu situaciju, niti je osudila ono što se dogodilo. Hajek se sada prvi put pojavila na nekom javnom događanju, tačnije na desetogodišnjici DuJour Media, gdje je bila glavna zvijezda, ali ni tamo nije rekla ni jednu jedinu riječ, piše Kurir Stil.

Salma je prošetala crvenim tepihom u prepoznatljivom stilu – u haljini s volanima koja je istakla njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.

Glumicu su kritikovali na društvenim mrežama, a mediji nisu imali lijepe reči za firmu njenog supruga.

Tako je magazin Forbes, nedavno, objavio tekst s naslovom: „Gdje je izvinjenje Kering kompanije zbog Balenciage i Demne“.

„Gnjev javnosti bio je brz i brutalan, dok je Balenciagina reakcija bila spora i slaba. A nakon ove objave i nakon zahtijeva za komentar, Kering, firma vrijedna 19 milijardi dolara koji posjeduje brend, ćuti iza kulisa. Za kompaniju koja tvrdi da je njena strategija ‘ujedinjenje odvažnosti, autentičnosti i odgovornosti’, Kering je ispunio svoje obećanje odvažnosti. Ipak, ignorisao je svoju odgovornost, podsjećajući na Nerona koji je svirao dok je Rim gorio“, piše Forbes.

Podsjetimo, Balenciaga je bila zvijezda u usponu u Keringovom portfelju od šest naslijeđenih modnih marki, uključujući brendove Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Brioni. Osim toga, kompanija posjeduje Boucheron i još tri prestižne marke nakita i skoro 20 luksuznih brendova naočara.

Fransoa je, inače, kompaniju naslijedio od oca, a sa suprugom je bio redovan na revijama Balenciage. Salma sa svog profila nije uklonila fotografije s tih modnih događanja gdje je pozirala s Kim Kardašijan, koja je prekinula saradnju s ovim brendom.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()