Građani odavno upozoravaju na ovu "crnu tačku": Sad je život izgubila pedagogica Milana Koprena

Ovim tragičnim slučajem, nastavljena je crna statistika na ovoj, kako građani odavno upozoravaju, crnoj tački

23.04.2024. 21:00
  • Podijeli:

Milana Koprena, pedagog Osnovne škole ”Branko Radičević” u Banjaluci, poginula je u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila na Rebrovačkom mostu kada je u nju, dok se kretala trotoarom, udario automobil.

Ovim tragičnim slučajem, nastavljena je crna statistika na ovoj, kako građani odavno upozoravaju, crnoj tački.

Najveća škola u Banjaluci, danas je okovana tišinom. Učitelji, nastavnici i đaci pale svijeće pedagogici Milani Kopreni, koja je sinoć poginula u nesreći na Rebrovačkom mostu, kada je na nju, dok se kretala trotoarom, naletio automobil. Tišina se, na trenutke, pretvarala u riječi, kojima su njene kolege, u ovim teškim trenucima, pokušavale da je opišu...

"Ona je bila pedagogica koja je ostavila dubok trag u generacijama mnogih učenika naše škole", kazala je Dragana Grbić, nastavnik.

Ko god da je danas prošao preko Rebrovačkog mosta, mogao je da primjeti kako su vozači usporili, kako bi, bar na kratko, pogledali ka mjestu nesreće. 
Usporavali su i prolaznici. Usporavali, zastajali. I, po ko zna koji put, apelovali.

"Most je uzak za pješake, to se vidi, a to što ima, je neravno."

"Smatram da i policija mora biti prisutnija, nije policija da sjedne u vozilo i da se voza kroz grad"

"Ovo se već dešava u ovoj ulici više puta i ne znam šta bi trebalo još da se desi da se nešto uradi po pitanju bezbjednosti ove ceste. I ostale su nebezbjedne, ali ova posebno, ljudi ginu. Ovdje je više ljudi poginulo."

Nije ovo prva nesreća na ovoj saobraćajnici, koju su, građani, odavno prozvali crnom tačkom. Nije, čak ni jedina, koja se desila na ovakav način, sa ovakvih ishodom. 2011. godine, na trotoaru je poginuo student. Prije dvije godine, na istoj strani tranzita, opet na trotoaru, poginuo je slovenački konzul.

""Ono što mi predlažemo je da se što hitnije vrati stacionarni radar na tu dionicu puta i postaviti sa obje strane kolovoza, tako da bude pokrivena i jedna i druga kolovozna traka", kaže Milenko Jaćimović.

"Ako idete do 50 km na čas, pa bez obzira kakva je površina kolovoza, ako ste pažljivi i ako vozite 50 km na čas, nećete vi sletjeti s puta sigurno. Treba pregledati i vidjeti da li na mostu treba odraditi zaštitnu ogradu ili odraditi zaštitnu ogradu na nekim drugim dijelovima puta", kaže Milija Radović.

I tu dolazimo do više nadležnosti. Od MUP-a, preko Grada, do Puteva. Do emitovanja ovog priloga, odgovor iz MUP-a, koji je zadužen za postavljanje stacionarnih radara, nismo dobili. Iz Grada i Puteva, kažu da su spremni da posegnu za mjerama, koje su u njihovim nadležnostima.

"Moraćemo izanalizirati šta se sve dešava na toj nesrećnoj raskrsnici, dijelu puta i da vidimo koje su to mjere koje mi, kao Grad, infrastukturno možemo da uradimo", poručio je Draško Stanivuković, gradonačelnik Banjaluke.

Iako ova saobraćajnica, bar zvanično, nema epitet crne tačke, činjenica je da je, nažalost, u više navrata, ispisivala crnu statistiku. Činjenica je, podjednako poražavajuća, i da se naš alarm najčešće pali, upravo, na crnu statistiku.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()