Zašto je korisnicima "šokantno" rebrendiranje Twittera u X

Velike promjene otkako je Elon Musk kupio platformu

05.08.2023. 21:22
  • Podijeli:
twitter reuters-64ce9e76588bd.webp Foto: Reuters

Mnogi korisnici koji su se ulogovali na Twitter 23. jula zatekli su crni "X" u uglu prozora pretraživača, na mjestu na kom su navikli da viđaju plavu ptičicu.

Elon Musk, tehnološki preduzetnik i glavni tehnološki direktor ove društvene mreže, iznenadio je skoro svakoga kad je najavio rebrendiranje Twittera, kog je kupio za „nabudžene" 44 milijarde dolara u oktobru 2022. godine.

Nakon što je saopćio da će se ova komunikaciona platforma promijeniti kako bi obuhvatila razne druge usluge - plaćanje, gejming, i mnogo toga još - Mask je takođe rekao da će na kraju „sve ptičice" i brending Twittera otići u penziju.

Samo jedan dan posle tog saopćenja, Twitterov znak je skinut sa zgrade sedišta kompanije u San Franciscu (u međuvremenu je na vrh zgrade postavljen ogroman znak u obliku slova X).

Potez je izazvao podsmijeh, kritike i zbunjenost, čak i gnijev kod mnogih korisnika Twittera i stručnjaka za tehnološku industriju.

Novinar za tehnologiju Kasy Newton je opisao Muskov pristup kao vlasnika Twittera „produženim činom kulturološkog vandalizma".

"Mislim da je postojala prava naklonost prema Twitteru i brendu kod njegovih uticajnih korisnika - kaže Orlando Beza iz Kalifornije, glavni službenik za prihode u Flock Frightu, i bivši direktor marketinga i brending lider u Buzz feed, Paramount, Adidasu i Nike-u.

"To je dramatičan i neočekivani preokret. Njihov identitet brenda se od toplog i srdačnog pretvorio u mračan i samo za ekskluzivne članove. I kao šlag na toru, sve se to desilo preko noći. Bukvalno".

Twitter nije jedini koji je promijenio ime i ikonografiju izuzetno prepoznatljivog - i čak značajnog - brenda.

Maskov potez podsjeća na nedavne pokušaje promene ruha, kao što je Facebook pretvorio u Meta, ili HBO-ovo u Max.

Ali, kažu marketinški stručnjaci, pojedine promjene brenda su uspješnije od drugih, a za to postoje razlozi.

Kompanije se redovno rebrenduju - tako postižu inovacije i adaptaciju.

Glavni ciljevi za stavljanje novog ruha, kaže Megi Sos, direktorica strategija izlaska na tržište u njujorškoj agenciji za brending Red Antler, obično su da bi se unaprijedili prepoznatljivost i reputacija kompanije, i da bi se signalizirala promjena u njihovim prioritetima i investiranju.

A opet je promjena gotovo uvijek neprijatna za neke korisnike.

Sos kaže da se ljudi često osjećaju emocionalno investiranim u brendove, naročito u slučaju proizvoda koje koriste u svakodnevnim životima.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()