Ovo je auto koji najviše gubi na vrijednosti

Portal iSeecars nudi odgovor u najnovijoj studiji kojom su obuhvaćeni automobili starosti do pet godina

15.11.2023. 10:31
  • Podijeli:
maserati-65548e937b379.webp Foto: Maserati

Opće je poznato da novi automobil odmah po izlasku iz salona izgubi značajan dio cijene. Koliko izgubi nakon pet godina?

Portal iSeecars nudi odgovor u najnovijoj studiji kojom su obuhvaćeni automobili starosti do pet godina. Kad je u pitanju američko tržište, najveći pad vrijednosti bilježe električna vozila, prosječno čak 49.1 posto u pet godina. S druge strane, cijenu najbolje drže hibridi i dakako kamioneti.

Maserati najviše gubi na cijeni

Ima nešto zajedničko američkom i evropskom tržištu, a to je da italijanski automobili najlošije drže cijenu. Izgledaju odlično, super se voze, ali svejedno cijena im nije jača strana. U Evropi su to primjerice Fiat i Alfa Romeo, dok će u Americi neslavni predvodnik biti Maserati.

Maserati je svetinja na domaćem tržištu, ali u Americi jako loše kotira kao korišteni. Cijena mu pada ekspresnom brzinom, pa nakon pet godina izgubi čak 64.5 posto vrijednosti, što znači da će kupac izgubiti preko 90.000 USD. U samom vrhu je i Maserati Ghibli, a na osmom mjestu je SUV model Maserati Levante.

Između se smjestio i BMW serije 7, serije 5, pa i X5, a izdvojit ćemo značajan pad cijene i kod Jaguara XF te Audija A7. Prevedeno, kupovina premium automobila ujedno znači i najveći gibitak na vrijednosti vozila s vremenom. Dakako, uz neke izuzetke, prenosi Index.hr.

Porsche čiji 911 redovito pobjeđuje u testovima zadovoljstva kupaca, ali i po pitanju kvalitete, odlično kotira i kad je držanje cijene u pitanju. Nakon pet godina izgubit će tek 9.3 posto inicijalne cijene ili tek oko 18.100 USD. Dvostruko lošiji, ali i dalje odličan je i 718 s gubitkom od 17.6 posto.

Dalje slijede isključivo nepremium marke, a u red najboljih uvrstila se Toyota s tri modela u Top 10. Sudeći po ovom popisu, isplati se posjedovati i Hondu Civic, Subaru te nekolicinu domaćih modela.

Kad je evropsko tržište u pitanju, jasno je da će odnos snaga biti drukčiji. U vrhu će Porscheu društvo praviti još neke europske marke, dok će na začelju biti i evropski brendovi koji nisu dostupni na američkom tržištu. Jedina enigma su kineski automobili, odnosno odgovor na pitanje koliko će vrijediti nakon pet godina. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()