O ovome niko ne govori: Vozači električnih automobila ističu jedan ogroman problem

"Sve veći jaz u zadovoljstvu između električnih vozila i klasičnih vozila ističe priliku za proizvođače guma i automobila da educiraju vlasnike električnih vozila o razlikama u performansama", kaže Edgar

03.04.2024. 08:52
  • Podijeli:
električni automobil elektro punjač pixabay smart-65f6b83f37da2.webp Foto: Pixabay

Električna vozila, zbog svoje težine i trenutne snage, uzrokuju ubrzano trošenje guma, ostavljajući vlasnike iznenađenim brzim trošenjem gume, prema izvješću američke firme J.D. Power, koja je globalni lider za potrošačka prava.

Nalazi J.D. Powera otkrivaju jaz u razumijevanju među vlasnicima električnih vozila, koji često očekuju dugovječnost guma sličnu onoj od tradicionalnih vozila. Ta razlika naglašava nedostatak obrazovanja u procesu kupnje automobila, gdje uzbuđenje oko električnih vozila zasjenjuje rasprave o potencijalnim nedostacima, kao što ističe Ashley Edgar, viša direktorica u J.D. Poweru.

"Sve veći jaz u zadovoljstvu između električnih vozila i klasičnih vozila ističe priliku za proizvođače guma i automobila da educiraju vlasnike električnih vozila o razlikama u performansama", kaže Edgar.

Kako bi to riješili, veliki proizvođači guma poput Michelina i Goodyeara predstavili su gume specifične za za električna vozila, priznajući posebne potrebe električnih vozila. Te gume moraju uravnotežiti snagu i otpornost dok optimiziraju domet vozila i smanjuju buku, što je izazov s obzirom na težinu električnih vozila.

Studija koju je provela softverska firma za prodaju automobila CDK Global naglašava važnost održavanja guma u električnim vozilima, pri čemu je jedan ispitanik uspoređivao servis guma s frekvencijom izmjene ulja kod klasičnih automobila. Priče o električnim vozilima kojima je potrebna zamjena guma nakon relativno male kilometraže izazivaju zabrinutost, posebno s obzirom na visoku cijenu guma za ta vozila, posebice ako su rađene specifično za određeno vozilo, poput primjerice Rivian R1T-a.

Dok električna vozila predstavljaju budućnost prijevoza, postoji hitna potreba za boljim obrazovanjem potrošača i razvojem proizvoda. Međutim, izazov leži u poticanju tvrtki da se pozabave troškovima održavanja, osobito kada promicanje prodaje električnih vozila ostaje izazovno. Ovo postavlja pitanja o vjerovtnosti da će prodavači raspravljati o takvim troškovima usred rastućeg tržišta, piše Zimo.hr. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()