Novi Smart#5 je grdosija duga gotovo 5 metara

Dizajneri naglašavaju da je model iz džungle velikog grada i urbanog okruženja doveden na selo svojim izuzetno rustikalnim izgledom

25.04.2024. 15:37
  • Podijeli:
smart-662a56df015fb.webp Foto: Smart

Samo koju sedmicu nakon što su prekinuli proizvodnju modela Fortwo u Hambachu i tako prekinuli posljednje veze s minimalističkom mobilnosti, sada su na drugom kraju svijeta i tjeraju ljude da žele njihov najveći model do sada - grdosiju dugačku 4.75 metara. Ovaj automobil po dužini nadmašuje čak i Mercedes GLC. Time je konačno završena priča o gradskom automobilu.

"Više od četvrt stoljeća Smart se zalagao za urbanu mobilnost i pametna rješenja u gradskom prometu", kaže izvršni direktor Dirk Adelmann. "Koncept #5 stoga je možda najneočekivaniji i najsvestraniji automobil koji je naš brend ikad dizajnirao. Njime ostavljamo sve granice iza sebe i otvaramo novi segment za kupce u Evropi i ostatku svijeta", dodao je.

Dizajneri naglašavaju da je model iz džungle velikog grada i urbanog okruženja doveden na selo svojim izuzetno rustikalnim izgledom. Doduše, on nije prikladan samo za provinciju i terenske avanture. Budući da "petica" izgleda kao da je predugo stajala između Jeepa Avengera i Mercedesa G-klase, prednji dio joj je širok i debeo s masivnom zaštitom od podlijetanja i snažnim lukovima točkova.

Unutra je Smart jednako ogroman. S međuosovinskim razmakom od oko tri metra, to se ne odnosi samo na ogroman prostor na pojedinačnim sjedalima u stražnjem dijelu studije, koja će vjerovatno postati konvencionalna stražnja sjedala u seriji, i gepeku, što je gotovo prikladno za ekspediciju po Smart standardima.

Dok je rani Smart uvijek izgledao pomalo poput igračke, ovaj koncept sada ni na koji način nije inferioran matičnoj marki iz Stuttgarta. Osim što u GLC-u, primjerice, nema suvozačevog sjedala s naslonom za noge na rasklapanje, prenosi Index.hr.

Baš suprotno. Kad je riječ o elektroničkoj opremi, čak se i nadolazeća MBUX generacija za sljedeći CLA gotovo čini zastarjelom. Dva ogromna OLED zaslona sjaje u kokpitu, a AMD-ov brzi procesor pokreće pametnog bota, čija umjetna inteligencija ima jednako talenta za razgovor i, prije svega, razumijevanje kao i ChatGPT.

A svako ko je još uvijek zainteresiran za vožnju automobila, također će imati jednostavan izbor u Mercedesovoj porodici u budućnosti. Naime, tehnologija od 800 volti jamči nevjerovatno brzo punjenje (do 80 posto u 15 minuta), a kapacitet baterije veći od 100 kWh omogućuje domet od preko 550 kilometara. To bi trebalo biti dovoljno za izlazak iz grada i odlazak na selo.

  • Podijeli:

Tagovi

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()