Novi Cupra Leon može performansama posramiti Volkswagen Golf i Audi A3

Opremljen vrhunskim 2.0-litrenim četverocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem

02.05.2024. 14:31
  • Podijeli:
cupra leon 2 3-6633625e04733.webp Foto: Cupra Leon

Prerađeni Volkswagen Golf i Audi A3 lansirani su ranije ove godine, a sada je njihov sportski sestrinski automobil dobio vlastito osvježenje. Novi Cupra Leon bit će dostupan kao hatchback i karavan, pri čemu će potonji nuditi 328 KS i način rada Drift.

Bit će opremljen vrhunskim 2.0-litrenim četverocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem. U hatchbacku ovaj motor proizvodi 296 KS i pokreće samo prednje točkove. Međutim, Leon Sportstourer dobiva snažniju verziju, a dolazi s pogonom na sve točkove i novom tehnologijom raspodjele okretnog momenta.

Performanse ispred svega

Cupra tvrdi da može neovisno prebacivati ​​snagu između stražnjih točkova tokom zavoja za veliku agilnost ili usmjeriti svu snagu na jedan od stražnjih točkova kada se aktivira novi način Drift. Ekskluzivni Cupra način vožnje, koji je namijenjen da bude optimiziran za trkaće staze, također se nalazi na Leon Estateu od 328 KS.

Naravno, ovo nije jedina opcija motora, jer će se i hatchback i karavan i dalje nuditi s izborom benzinskih, blagih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih sklopova. Izlazne snage kreću se od 148 KS do 328 KS, dok plug-in modeli Leon e-Hybrid sada nude čisto električni domet od više od 100 km zahvaljujući puno većoj bateriji od 19.7 kWh.

Mogućnost brzog punjenja

Cupra je Leonu e-Hybrid također dodala mogućnosti brzog punjenja od 50kW DC i povećala maksimalnu brzinu za redovno AC punjenje sa samo 3.6kW na 11kW; potpuno punjenje nove baterije trebalo bi trajati manje od tri sata od standardne kućne zidne kutije od 7kW.

Cupra Leon je dobio značajne promjene, sa svojim novim izgledom koji uključuje najnoviji dizajnerski jezik marke koji predstavlja njegov nadolazeći vodeći model Tavascan. Sličan set izmjena napravljen je i na Formentoru, koji ostaje najveći globalni hit marke.

Promjene za Leon uključuju novi prednji kraj tipa "nos morskog psa", mnogo šira usta, potpis prednjih svjetala s tri trokuta i značku Cupra koja se premješta s prednje maske na poklopac motora, prenosi Index.hr.

Stražnji branik također je osvježen kako bi automobil izgledao kao da je niži, dok svjetlosna traka pune širine sada ima osvijetljeni Cupra logo i koristi isti motiv tri trokuta za stražnja svjetla. Tu su i novi dizajni aluminijskih kotača od 18 i 19 inča.

Unutrašnjost znatno kvalitetnija

Cupra kaže da se radilo na tome da unutrašnjost bude kvalitetnija nego prije te je dodala novi 12.9-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir s, kako tvrdi, intuitivnijim infotainment sistemom. Bežični Apple CarPlay i Android Auto standardno se uklapaju u nove postavke, a vozači mogu dodati prilagodljive widgete. Napokon su osvijetljeni klizači osjetljivi na dodir za glasnoću i temperaturu u kabini.

Novost je i podloga za bežično punjenje od 15 W koja ima funkciju hlađenja te pomaže u sprječavanju pregrijavanja telefona, opcijski zvučni sistem s 12 zvučnika i 425 W koji je razvijen u saradnji sa Sennheiserom te presvlake od 73 posto recikliranih veganskih mikrovlakana za školjkasta sjedala u odabranim modelima.

Novi faceliftirani Cupra Leon moći će se naručiti najesen. Osnovna cijena trebala bi biti vrlo slična odlaznom modelu, koji počinje od 33.700 eura za hatchback i 34.112 za karavan Sportstourer.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()