Novi BMW serije 5: Prvi put i na struju, poznata i cijena

Nova serija 5 je narasla u svim smjerovima. Dužina prelazi pet metara (5.06 m, + 97 mm), a plus u širinu i visinu iznosi nekih tri centimetara (+32/36 mm)

25.05.2023. 19:16
  • Podijeli:
bmw 5 bmw-646f4822127ba.webp Foto: BMW

Osma generacija na scenu dolazi pola stoljeća nakon što je svjetlo dana ugledala prva serija 5.

U međuvremenu se puno toga promijenilo, ali BMW-ova serija 5 je bila i ostala mjerilo sportske elegancije, i to bez obzira na paralele i meridijane kojima vozi. Tako i ostaje, ali sada uz električnu energiju na čelu.

Stigao je i5, a to je i najveća novost koju nosi G60/G61 generacija. Još bolja vijest je da karavanski Touring ostaje u igri. A uporedimo li BMW i Mercedes, u Bavarskoj su se pobrinuli za još jedno iznenađenje. Naime, ako ste očekivali seriju 5 kao smanjenu seriju 7, prevarili ste se, jer serija 5 ima unikatne osobine. I dobrim vijestima tu nije kraj, jer osvijetljena maska ne dolazi standardno, već samo kao opcija.

Ono što se nekima neće svidjeti je da pojam 'angel eyes' definitivno odlazi u historiju. Nestao je redizajnom, a sad je sigurno da BMW bira novi potpis dnevnih svjetala s vertikalnim elementima. Nova je grafika i straga gdje dominiraju horizontalno razvučena svjetla. A sve s jednim ciljem – postići od 5-ice opet elegantan automobil.

Nova serija 5 je narasla u svim smjerovima. Dužina prelazi pet metara (5.06 m, + 97 mm), a plus u širinu i visinu iznosi nekih tri centimetara (+32/36 mm). Povećan je i razmak između osovina na gotovo tri metra.

Priču o interijeru započinjemo ovaj put gepeka kapaciteta 520 litara na benzincu i hibridu te 490 l na i5. Da, rast dimenzija nije povećao prtljažnik kod fosilnih verzija, već ga je smanjio, i to za 10 l. Kod hibrida pak 520 litara znači rast od 100 litara. Kabina je zato komfornija, a sasvim sigurno vizualno prati sve današnje trendove – minimum tipki i maksimum ekrana.

Naglasimo bogatiju standardnu opremu poput električnog podešavanja sjedala, ali i zadržavanje iDrive kontrolera, prenosi Index.hr.

Tržišni debi označavaju dva električna modela: slabiji eDrive 40 s 340 KS i 400 Nm te motorom straga, kao i M60 sa 601 KS, 820 Nm i pogonom na sve točkove. Slabiji ima doseg od 582 km, snažniji 516 km. Kompatibilni su s punjačima snage do 205 kW. I jako brzi: slabiji je na 100 km/h za okruglih 6, a snažniji za samo 3.8 sekundi. Maksimalac je pak limitiran na 230 km/h.

Klasični motori na fosilna goriva dolaze isključivo u elektrificiranim modelima. Ulazni 520 pokreće dvolitreni benzinac, a govorimo o 190 KS. Dizelaš daje 7 KS više. 
Konačno, tu su i dva plug-in hibrida s 299 i 489 KS. Imaju bateriju od 19.4 kWh i doseg od 97, odnosno 102 km na slabijem 530e. U budućnosti će stići još fosilaša, pa i M5 s navodno hibridnim pogonom i oko 750 KS.

BMW serije 5 kreće cijenom od 57.550 eura za 520i, odnosno 70.200 eura ako govorimo o i5. Prve isporuke kreću na jesen, a hibridi stižu na proljeće iduće godine.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()