Mercedes: 80% svih ikad proizvedenih je i dalje na cestama

G-klasa je neuništiva

06.05.2024. 19:55
  • Podijeli:
mercedes g klasa-662b50f1570d1.webp Foto: Mercedes

Njemački automobili kod nas slove kao pouzdani, no u statistikama o kvaliteti i dugovječnosti u pravilu su iza Japanaca. Iznimka ovome je, čini se, Mercedesova G-klasa, s većinom proizvedenih modela od 1979. još uvijek na cestama.

Govoreći o očekivanjima za novi električni G-Class, Michael Schiebe, izvršni direktor AMG-a i voditelj poslovnih jedinica G-klase Maybacha, očekuje da će se on zadržati korak s benzinskim modelima kada je u pitanju trajnost.

"80 posto svih G-Class modela koji su ikad proizvedeni još uvijek su na tržištu", rekao je Schiebe novinarima u grupnom intervjuu u Francuskoj, prenosi Index.hr.

"Automobili imaju vrlo dugi životni vijek. Dakle, ovdje možete izračunati da iako možda G-Class treba malo više materijala nego prosječan kompaktni automobil, morali ste od 1979. voziti mnogo kompaktnih automobila kako biste držali korak s životnim vijekom G-klase", rekao je Schiebe.

Mercedes je napravio 500.000. G-klasu 2023. godine, to znači da ih danas još uvijek vozi više od 400.000, prema kompaniji. Za poređenje, Porsche tvrdi da je  oko 70 posto 911-ica koje su proizvedene još uvijek u voznom stanju.

Iako Schiebe nije otkrio kakav tržišni udio Mercedes očekuje da će električni G580 s EQ tehnologijom zauzeti u liniji vozila, optimističan je da će i trgovci i kupci biti zadovoljni.

"Trudimo se biti kompanija usmjerena na kupca", rekao je Schiebe. "Želimo isporučiti ono što kupci žele. I ako zahtijevaju V-8 motore, onda je naš zadatak opskrbiti ih vrlo učinkovitim i vrlo snažnim V-8 motorima", dodao je.

"Nova električna G-klasa otvara nove prilike za naše trgovce. Kupce koje možda nismo privukli u prošlosti, sada imamo priliku privući", kazao je još.

Modelna godina 2025. označit će prvi put da će Mercedes-Benz prodavati G-klasu u SAD-u s pogonskim sklopom koji nije V-8, otkako je službeno dodan američkoj liniji proizvoda 2002. godine. Osim električnog pogonskog sustava, osnovni G550 ima zamijenjen svoj twin-turbo V-8 s turbo rednim šestocilindričnim motorom koji je nadopunjen blagim hibridnim tehnologijama.

"Imamo kupce koji zaista vole V-8", rekao je Schiebe. "I oni će zauvijek voljeti V-8 u G-Classu. Mogu nastaviti s G63. Onda otvaramo [dostupnost] za kupce koji žele vrlo učinkovit pogonski sklop s visokim performansama na bazi unutrašnjeg sagorijevanja, šestocilindrični G550. On je učinkovitiji, dinamičniji od svog prethodnika V-8, to je pravi automobil za njih. A onda imate električni za one koji vole oblik, izgled i osjećaj G-klase ali je više ne žele voziti s motorom s unutarnjim izgaranjem.

"Dakle, zapravo smo, s poslovnog stajališta, proveli vrstu strategije smanjenja rizika", zaključio je Schiebe. 

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()