Koje marke automobila se najbrže prodaju

Slijedi lista Top 10 najbrže prodavanih brendova

26.04.2024. 23:00
  • Podijeli:
automobili guzva-65e1bc0059fd9.webp Foto: TANJUG/ VLADIMIR ŠPORČIĆ

Čini se da su proizvođači automobila konačno stali na noge nakon nekoliko godina nestabilnosti, a kod nekih se ovo ogleda u mnogo boljoj prodaji nego ranije.

Analitčka kompanija iSeeCars je nedavno objavila rezultate istraživanja o tome koje marke najbrže, a koje najsporije prodaju nova vozila, i razlike idu dotle da su neki dvostruko bolji od drugih u ovom segmentu.

Toyota je bila najbrže prodavani brend novih automobila između oktobra 2023. i marta 2024. godine, jer je prodavala nove automobile u prosjeku za 39,6 dana. Alfa Romeo je na drugom mjestu, sa prosječno 41,8 dana na tržištu. Na drugom kraju liste su Lincoln (82,6 dana), INFINITI (79,8 dana) Buick (79 dana) i Audi (75,1 dana).

Slijedi lista Top 10 najbrže prodavanih brendova:

Toyota: 39,6 dana na tržištu

Alfa Romeo: 41,8

Cadillac: 43,4

Honda: 44,2

Jaguar: 44,4

Kia: 47

Hyundai: 47,1

Subaru: 49

BMW: 49,1

Mazda: 53,1

Brendovi koji najbrže prodaju nova vozila, istovremeno su i oni koji imaju lojalne kupce.

Izvršni analitičar iSeeCars-a Karl Brauer je rekao: "Brendovi koji brzo prodaju vozila, kao što su Toyota i Honda, jesu oni kod kojih kupci gledaju da dobiju što više za svaki uloženi dolar".

"Slično tome, kod luksuznih brendova koji prodaju male količine primjeraka, imućni potrošači su voljni da ih kupe brzo nakon što se nađu na tržištu", istakao je Brauer.

Još jedna zanimljiva stvar koja se navodi u izveštaju, jeste to da je novim EV potrebno mnogo duže da se prodaju nego hibridima - u prosjeku 70,6 dana u poređenju sa samo 49,5.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()