Citroën počeo primati narudžbe za novi C3 i ë-C3

23.04.2024. 10:35
  • Podijeli:
citroen-6623bf2174c1f.webp Foto: Citroen

Citroën je počeo primati narudžbe za svoj novi model C3, koji se smatra bestselerom na evropskom tržištu, nakon što je od 2016. godine prodan u više od 1,5 milijuna primjeraka. Ovaj legendarni model i danas je vrlo uspješan, a krivulja njegovog životnog ciklusa se nezaustavljivo nastavlja. Sa svakom novom generacijom modela C3, marka Citroën potrese tržište, jer u gamu uključuje inovativan koncept, a istovremeno zadržava svoje karakteristike: jedinstven i snažan dizajn, prepoznatljiva udobnost unutrašnjosti, korisna oprema za svakodnevnu upotrebu i atraktivna cijena.

Cijena električke izvedbe počinje od  47.517 KM i termičke izvedbe od 30.992 KM.

Postojat će i hibridna verzija koja se može naručiti u drugoj polovini 2024. godine.
Novi Citroën C3 je inovativan, moderan i maštovit i u svakom pogledu bolji od prethodne generacije. Međutim, pre svega je popularan jer je, zbog svoje pristupačnosti, namijenjen široj publici i nudi različite pogonske sklopove prilagođene potrebama kupaca.

U novom C3 sve je usmjereno na jednostavan život i dobar osjećaj. Na primjer, kupcima će biti dostupan i hibridni model koji omogućuje lakši pristup elektrifikaciji. Izvedba može obaviti do 50 % gradske vožnje u električnom načinu rada bez potrebe za ponovnim punjenjem, omogućujući vam da uživate u glatkoj i fleksibilnoj električnoj vožnji uz smanjenje troškova i utjecaja na okoliš.

Osim toga, Citroën je svoj model C3 prvi put opremio inovativnim i ekskluzivnim sistemom ovjesa s dvostrukim progresivnim hidrauličkim graničnicima, koji će biti serijski dostupan na svim izvedbama i koji će osigurati još intenzivniji osjećaj čahure ličinke koju pružaju redizajnirana sjedala Citroën Advanced Comfort i novi arhitektonski dizajn C-Zen Lounge kontrolne ploče, koja zahvaljujući profinjenom stilskom dizajnu, Citroën Head up Displayu i manjem volanu unosi još više bezbrižnosti u vozilo.

Dobro osjećanje također znači da možete lako ući u svoj automobil i uživati u njegovoj prostranoj unutrašnjosti. C3 je napredovao u oba područja dajući mu višu šasiju i karoseriju bez ugrožavanja njegove dužine, tako da je s 4,01 metra još uvijek veoma okretan i praktičan za gradsku vožnju. Naravno, C3 nudi i svu potrebnu opremu kako bi svako putovanje bilo trenutak opuštanja, uključujući povezivu 3D navigaciju na 10,25” ekranu na dodir, automatski klima uređaj te bežično punjenje i zrcaljenje sadržaja.

Novi C3 predstavlja nam se optimalnom kombinacijom dizajna, udobnosti i tehnologije, zadržavajući pritom vrlo atraktivnu cijenu. Od sada će C3 sa 1,2-litarskim benzinskim motorom od 100 KS i ručnim mjenjačem biti dostupan od 30.992 KM. Prva vozila će kupcima biti isporučena na ljeto. Izvedba Hybrid 100 bit će dostupna za naručivanje u drugoj polovini 2024. godine.

Pored 1,2 l Turbo motora, novi C3 će po prvi put u svojoj ponudi imati i hibridni pogonski sklop, zahvaljujući SmartCar modularnoj konstrukcijskoj platformi sa svestranim i više energetskim dizajnom.

Hybrid 100: novi C3 omogućit će lakši pristup elektrifikaciji, budući da će u svom asortimanu imati i 48-voltnu hibridnu tehnologiju. Radi se o kompaktnom, laganom i pristupačnom rješenju, koje je posebno pogodno za svestrani gradski automobil, jer omogućava da se 50 % gradske vožnje odvija u električnom načinu rada. Osim što ne zahtijeva punjenje, također vam omogućuje da uživate u svim prednostima električnog pogona, od jednostavne vožnje bez buke i vibracija do mogućnosti vožnje u područjima s niskim emisijama, dok istovremeno smanjujete svoje troškove i utjecaj na okoliš.

Hibridna tehnologija kombinira prednosti benzinskog i električnog pogona s dva motora koji rade zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. Pogonski sklop 48V hibridne tehnologije uključuje litij-ionsku bateriju od 48 V koja se puni tokom određenih faza vožnje, trocilindrični benzinski motor nove generacije od 100 konjskih snaga dizajniran posebno za prilagodbu ovom novom hibridnom sistemu i novi elektrificirani mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom, u koji je ugrađen elektromotor ë-Motor snage 21 kW, proizveden u Francuskoj.

 

Veća udobnost u vožnji uz manju potrošnju goriva i manje emisije. Hibridna tehnologija 100 nudi udobnost i svestranost, radi jednostavno i glatko zahvaljujući okretnom momentu od 205 Nm (55 Nm za električni motor), dok smanjuje emisije i potrošnju goriva za skoro 10 % u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom verzijom. Model s ovom tehnologijom dobio je homologaciju sa 117 grama CO2 po kilometru u WLTP ispitnom postupku za kombinirani ciklus vožnje. Prilikom naglog ubrzanja elektromotor prenosi dodatnih 9 kW (cca. 12 konjskih snaga) što osigurava ugodnu vožnju u svakom trenutku, dok istovremeno osigurava dinamično ubrzanje.

Motor 1,2 l Turbo: za Citroën C3 s osnovnim nivoom opreme dostupan je benzinski motor 1.2 l Turbo od 100 KS koje se ugrađuje zajedno sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Motor je u potpunosti rekonstruiran kako bi pružio veće performanse i pouzdanost, a također je opremljen zupčastim remenom. To čini C3 izuzetno pristupačnim i svestranim. U kombiniranom WLTP ciklusu emisijska vrijednost ove izvedbe neće prelaziti 126 g CO2/km (u fazi pridobivanja homologacije).

Jedinstvena iskustva u vožnji

Citroën C3 poznat je po glatkoj vožnji i udobnosti u unutrašnjosti. S ovog vidika od sada će biti još bolji jer je spojio užitke vožnje s efektom čahure ličinke, tako da je njegova unutrašnjost potpuno izolirana od vanjskih smetnji.

Citroën Advanced Comfort® ovjes: Novi C3 je po prvi put dobio ovjes s dvostrukim progresivnim hidrauličkim graničnicima. Sve izvedbe modela C3 bit će serijski opremljene ovom ekskluzivnom Citroën tehnologijom i putnicima će pružiti jedinstven osjećaj udobnosti u unutrašnjosti. Umjesto mehaničkih graničnika sadrži dva hidraulička graničnika koji djeluju u povezanosti s amortizerom i ovjesom: jedan za ekspanziju i drugi za kompresiju.

Zahvaljujući ovom tehnološkom rješenju, inženjeri su imali manje ograničenja u postavkama ovjesa, pa su korisnicima omogućili mnogo uglađeniju vožnju i osjećaj klizanja po neravninama. Ova prednost se posebno osjeti pri malim brzinama, kada vozilo savladava prepreke i neravnine na cesti.  U takvim slučajevima opruga i amortizer reagiraju zajedno s hidrauličkim graničnicima u smjeru kompresije ili ekspanzije, čime postupno usporavaju kretanje i sprječavaju podrhtavanje na kraju hoda. Pri srednje velikim brzinama ova inovacija olakšava kretanje karoserije i održava vozilo u vodoravnom položaju na neravnim cestama.

Advanced Comfort® sjedala: Citroën Advanced Comfort® sjedala novog ë-C3 savršeno dopunjuju udobnost koju pruža ovjes, a istovremeno korisnicima pružaju ergonomičniji i udobniji položaj tijela. Dobili su nove presvlake koje putnicima pružaju odlično prianjanje i bolju bočnu podršku. Sadrže pjenastu gumu dvostruke gustoće (+10 mm) koja pruža mek i ugodan osjećaj od prvog dodira te dobru potporu bez obzira na prijeđenu udaljenost.

C-Zen Lounge koncept: prednji dio putničkog prostora dizajniran je na jednostavan, gostoljubiv i ergonomski način kako bi putnicima osigurao potpuno bezbrižnu vožnju bez ikakvog stresa. Za to je prvenstveno zaslužna vrlo pročišćena i horizontalna armaturna ploča, koja čini prostor širim. Njegov lagan i prozračan dizajn nudi dovoljno prostora za vozača i suvozača. Armaturna ploča podijeljena je na dva različita nivoa: u gornjem dijelu nalaze se tehnički elementi, dok je donji dio prekriven udobnom tkaninom nazvanom »Sofa Design« inspiriranom mekanim i udobnim tapeciranim foteljama.

Odsustvo klasične instrument table na gornjem dijelu armaturne ploče predstavlja pravu inovaciju. Novi ë-C3 će po prvi put biti opremljen novim ekranom u visini očiju, Citroën Head Up Display, koji prikazuje informacije o vozilu na sjajnoj crnoj površini između gornjeg dijela instrument table i donjeg dijela vjetrobranskog stakla. Zahvaljujući ovom pametnom rješenju, informacije se ne dupliciraju, a vozač ima jednostavan pristup svim ključnim informacijama koje su mu potrebne bez skidanja pogleda s ceste. Ova inovacija je ugrađena zajedno s novim multifunkcionalnim volanom koji je manji i lakši za rukovanje.

Prostranija unutrašnjost bez negativnog utjecaja na okretljivost
Jednaka okretnost kao i prije: novi C3 samo je 19 mm duži od svog prethodnika (dužina: 4,01 m). Stoga ostaje jednako kompaktan, što mu daje još veću agilnost (krug okretanja: 10,6 m) i ima manji otisak, što ga čini lakim za parkiranje i upravljanje.

Jednostavan pristup vozilu: s visinom od 1,57 metara (bez krovnih nosača), novi C3 je skoro 100 mm viši od prethodne generacije. Prva njegova veća prednost je razmak od tla koji je u prethodnoj verziji modela C3 iznosio 135 mm, a u novoj generaciji narastao je na 197 mm. Osim što zbog podignute karoserije sada više liči na SUV, omogućuje i lakši ulazak i izlazak iz vozila, što je veoma važan faktor udobnosti za korisnike, te osigurava pouzdaniju vožnju preko prepreka i neravnina, koje su dosta česte u gradskoj i prigradskoj vožnji.

Prostranija putnička kabina s više prostora za noge, glavu i laktove za veću udobnost: sjedala su 76 mm viša od trenutne verzije, što putnicima daje podignut i suvereniji položaj za vožnju i veći osjećaj kontrole i sigurnosti. Svi putnici imaju koristi od bolje vidljivosti prema vani, što doprinosi boljem osjećaju u vozilu. Povećana visina također znači više prostora za glavu (+31 mm u usporedbi s tržišnim prosjekom), a putnici mogu promijeniti položaj sjedenja kako bi oslobodili više prostora za noge. Prostor za noge na zadnjim sjedalima je barem 20 mm veći od tržišnog prosjeka. Posebna pažnja posvećena je i prostoru za laktove, pa putnici na zadnjim sjedalima imaju 19 mm više, a prednji 21 mm više prostora od tržišnog prosjeka.

Prijevoz predmeta i prtljage potpuno je jednostavan u novom C3. U većem putničkom prostoru nalaze se korisna i maštovita spremišna mjesta za odlaganje stvari na panelima vrata, centralnoj konzoli i ispod središnjeg naslona za ruke, a na centralnoj konzoli je i prostor za bežično punjenje. Velika je i zapremina prtljažnika koji je povećan za 10 litara i tako iznosi 310 litara. Njegov volumen može se povećati zahvaljujući modularnoj zadnjoj klupi koja je djeljiva u omjeru 60:40.

Više opreme, povezivanja i tehnologija

Novi C3 je povezaniji: Citroën C3 nudi dva nivoa infotainmenta koji omogućavaju brzi pristup pametnim i korisnim funkcijama koje su klijentima potrebne da bi se lako kretali i ostali povezani dok su povezani.

Stanica za pametni telefon serijska je na nivou opreme »You« i uključuje držač za pametni telefon u koji vozači mogu »pričvrstiti« svoj uređaj i automatski pokrenuti novu namjensku aplikaciju koristeći bežičnu tehnologiju NFC (Near Field Commnication). Uz ovu aplikaciju, korisnici mogu koristiti svoj uređaj za pristup telefonu, stereo uređaju, navigaciji i medijskim sadržajima. Za glatku vožnju bez stresa, intuitivni kontrolni prekidači na volanu dopunjeni su tipkom »Home«, koja je dostupna na svim modelima i omogućuje jednostavan povratak na početnu stranicu aplikacije.
3D navigacija na 10,25-inčnom ekranu osjetljivom na dodir dostupna je serijski na nivou opreme »Max«. Centralni ekran u boji od 10,25« ergonomski je dizajniran i koristi arhitekturu widgeta poput pametnog telefona, pružajući korisnicima virtuelne prečice do glavnih funkcija navigacije, telefona, autoradija, aplikacija i medijskih sadržaja. Bežična Wi-Fi veza omogućuje preslikavanje sadržaja s pametnog telefona i kompatibilna je s Apple CarPlayTMi Android AutoTM

Osim toga, korisnici se mogu pretplatiti na usluge povezivanja kako bi maksimalno iskoristili ovaj sistem putem svog MyCitroën računa, interneta ili aplikacije MyCitroën. U ponudi su dva nivoa pretplate: »Connect One« koji omogućuje trenutni pristup uslugama e-Call i Citroën Assistance, uslugama daljinskog održavanja i digitalnim korisničkim priručnicima. Krajem 2024. godine nivo »Connect Plus« će tome dodati informacije o prometu u stvarnom vremenu, tako da vozači mogu da izaberu optimalnu rutu, pri čemu će im sistem izračunati i predložiti alternativne rute na osnovu predviđenih tokova prometa i trenutnih gužvi.

Tehnologije za veću bezbrižnost: uz osnovnu opremu, poput automatske klime, pomoći pri parkiranju i kamere za vožnju unatrag, bežično punjenje i zrcaljenje sadržaja, kompatibilni s Apple Car PlayTM ili Android AutoTM protokolom, bit će dostupni za novi C3 kao i brojne tehnologije za pomoć u vožnji, koje se brinu za dobar osjećaj tijela i duha svih putnika.

Active Safety Brake je sistem za kočenje u slučaju nužde koji radi između 5 i 135 km/h danju i noću i pomaže smanjiti ozljede putnika u vozilu, pješaka i biciklista.

Aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trakepomaže vozaču da pravilno vozi između oznaka tako što trenutno ispravlja volan ako vozilo skrene s pravca ili upozorava vozača pri maloj brzini da je skrenuo s pravca.

Sistem prepoznavanja prometnih znakova očitava prometne znakove ograničenja brzine i prikazuje ih na ekranu u visini očiju, Citroën Head Up Display, kako bi vozač bio pravilno informiran.

Električna parking kočnica automatski se uključuje kada se motor zaustavi i automatski otpušta kada vozač pritisne papučicu ubrzavanja (dostupno na Hybrid 100).

Pomoć pri kretanju na uzbrdici zadržava vozilo nekoliko sekundi na nagibima većim od 3 % kako bi spriječio neželjeno kretanje vozila.
Automatsko prebacivanje dugih svjetlakoristeći kameru na vjetrobranskom staklu automatski prebacuje s dugih na kratka svjetla kako bi vozilo iz suprotnog pravca moglo sigurno proći.

Novi C3 će biti dostupan s dva nivoa opreme

Citroën nastoji pojednostaviti iskustvo vožnje. Na web stranici koja je u potpunosti redizajnirana kako bi kupci lakše pronašli informacije i odabrali automobil, možete pronaći:

Izvedbu »You« s opsežnom serijskom opremom, koja će uključivati LED farove, Citroën Advanced Comfort® ovjes, Active Safety Brake sistem (kočenje u slučaju nužde), novi Citroën Head Up Display, stanicu za pametni telefon infotainment sistema, električno podesive vanjske retrovizore, automatska svjetla, pomoć pri parkiranju unatrag, zadnji spojler, tempomat i limitator brzine vozila, ručni klima uređaj i šest zračnih jastuka.

Izvedbu »Max« koja će uz prethodno navedenu opremu nuditi dvobojnu karoseriju s kontrastnim krovom, ukrasne krovne nosače, prednje i zadnje zaštitne letvice, 17” aluminijske felge s dijamantnom obradom, LED zadnja svjetla i zatamnjena zadnja stakla. U unutrašnjosti, putnici će uživati u 10,25” ekranu na dodir u boji koji omogućuje pristup najnovijoj generaciji infotainment sistema i 3D navigaciji, Citroën Advanced Comfort sjedalima u tkanini TEP/Metropolitan Grey, drugom redu sjedala koja su djeljiva u omjeru 60:40, automatskim klima uređaju, bežičnim punjenju, kameri za vožnju unatrag, unutrašnjim fotosenzibilnim retrovizorom i električnim zadnjim staklima, električno preklopivim i grijanim vanjskim retrovizorima, automatskim brisačima vjetrobranskog stakla i automatskim prebacivanjem kratkih svjetla.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()