Instagram mijenja algoritam, evo šta to znači i ko će profitirati

Počinju s primjenom u sljedećim mjesecima

05.05.2024. 08:00
  • Podijeli:
instagram app, aplikacija - dec 2023 - profimedia-65e865e9405fb.webp Foto: Profimedia

Instagram priprema velike promjene na svojoj društvenoj mreži zahvaljujući kojima bi sadržaj koji se korisnicima prikazuje u budućnosti mogao biti prilično drukčiji.

Promjene se odnose na algoritam preporuke sadržaja koji korisnicima više neće preporučivati sadržaj profila koji objavljuju tuđi sadržaj, odnosno one koji naprave snimke zaslona objava i onda ih objavljuju kao svoje ili samo prenose tuđe objave, prenosi The Verge.

Profili koji samo prenose tuđe objave i dalje će imati doseg među svojim pratiteljima, no njihov se sadržaj neće prikazivati ostalim korisnicima.

Umjesto takvih agregatora sadržaja, dakle onih koji nisu sami stvorili sadržaj ili poboljšali postojeći, već skupljaju lajkove objavom tuđih fotografija i videa, iz Instagrama sada kažu kako će naglasak staviti na originalan sadržaj, odnosno korisnike koji objavljuju vlastite fotografije i videozapise.

- Preporučujem da potražite načine kako napraviti vlastiti sadržaj kako biste i dalje bili preporučeni ljudima koji vas ne prate - komentirao je u objavi na Instagramu prvi čovjek te kompanije Adam Mosseri.

Agregatorima sadržaja smatrat će se oni profili s najmanje 10 takvih tuđih objava u mjesec dana.

Nakon 30 dana sadržaj tih profila ponovo će se moći pojavljivati među preporučenim sadržajem, a treba naglasiti kako se takva pravila neće odnositi na izdavače koji s Instagramom imaju potpisane ugovore o licenciranju, odnosno na objave koje imaju dopuštenje od kreatora sadržaja.

Ako Instagram pronađe identičan sadržaj na dva ili više različitih profila, pokušat će pronaći osobu koja je originalno objavila taj sadržaj i toj objavi dati prioritet u odnosu na verzije koje su prenijeli agregatori.

Iz ove kompanije priznaju kako pronalazak originalnog sadržaja neće biti jednostavan jer će ponekad originalni sadržaj biti objavljen na nekoj drugoj mreži pa će ga svi prenositi, no općenito kreatori koji objavljuju originalan sadržaj s vremenom će profitirati.

Ove promjene, koje će značajno utjecati na iskustvo korisnika na Instagramu, počet će se primjenjivati tokom sljedećih mjeseci.

Meta uvodi promjene i na Instagram Reelsima koje bi također trebale pomoći korisnicima s manjim brojem pratitelja čije će objave sada imati bolju šansu za veći doseg, odnosno da postanu viralne.

Trenutno objave s profila, koji imaju veći broj pratitelja, imaju puno veću šansu za veći doseg. No Instagram će uskoro krenuti sa serijom testova - prvo će se sadržaj prikazivati manjem broju korisnika Reelsa, uključujući i osobe koje ne prate te profile te će se objave koje privuku najviše pažnje i najveći angažman nakon toga prikazivati još većem broju korisnika.

Što su objave popularnije među korisnicima, njihov će doseg biti sve veći.  

  • Podijeli:

Tagovi

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()