Ova kompanija je postala najskuplji brend na svijetu

Prema procjeni agencije, vrijednost brenda porasla je u 2023. godini za 74 odsto i dostigla 517 milijardi dolara

02.02.2024. 21:50
  • Podijeli:
apple-logo-reuters.jpg

Kompanija Apple postala je najskuplji brend na svijetu, pokazao je izvještaj "Global 500" koji je objavila agencija za nezavisno vrednovanje brenda i savjetovanje o strategiji "Brend fajnans".

U izvještaju se navodi da je Apple po vrijednosti premašio konkurente Microsoft, Google i Amazon.

Prema procjeni agencije, vrijednost brenda porasla je u 2023. godini za 74 odsto i dostigla 517 milijardi dolara.

Drugi na listi je Microsoft, sa brendom vrijednosti od 340 milijardi dolara, dok se vrijednost Google brenda procjenjuje na 333 milijarde dolara.

"Brend fajnans" je čuvena svjetska kompanija za procjenu vrijednosti brendova i ima kancelarije u 20 zemalja.

TASS napominje da ove godine nije procjenjivana vrijednost ruskih kompanija.

  • Podijeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vijesti na portalu UNA.BA je anonimno, a registracija nije poterebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, prijetnje i govor mržnje na nacionalnoj, vjerskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečijeg seksualnog opredjeljenja neće biti objavljeni. Komentari održavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti krivično gonjeni. Kao čitalac prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uvjerenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanje drugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()